loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : عاشق جام حذفی هستم
ونگر : عاشق جام حذفی هستم

ونگر : عاشق جام حذفی هستم



آرسن ونگر 62 ساله در طی 15 سال حضور خود در آرسنال ، چهار بار موفق به فتح اين جام كه قديمی ترين تورنمنت جهان است شده است. آنها در رو‍ز يكشنبه در چهارچوب همين رقابت ها بايد به مصاف آستون ويلا بروند و ونگر اذعان می كند كه تمام توانش را خواهد گذاشت تا بار ديگر تيمش را به اين افتخار برساند.

" عاشق جام حذفی هستم. فكر می كنم آن يك تورنمنت سطح بالاست و من هميشه برای برنده شدن آن خواهم جنگيد. من چهار مرتبه اين جام را برنده شده ام ، يك بار هم در فينال اين رقابت ها بازنده شده ام و نمی دانم چند مرتبه در نيمه نهايی حضور داشته ام! من هميشه سعی می‌كنم در هر رقابتی كه هستيم قهرمان شويم.

" اگر شما ركورد من در اين جام را بررسی كنيد خواهيد ديد كه اين تورنمنت برای من بسيار مهم است. من فكر می كنم كه ركورد ما در اين جام بهتر از هر تيم ديگری در 15 ساله گذشته باشد.

" حتی ما سال گذشته برای هر چهار جام رقابت می كرديم. در اين فصل چند تيم در حال انجام اين كار هستند؟ هيچ تيمی. ما هميشه تلاش می كنيم تا در هر رقابتی به پيش روی خود ادامه دهيم و در فصل گذشته ما برای مدت بسيار بسيار طولانی در همه رقابت ها حضور داشتيم. ما هنوز هم می خواهيم تلاش كنيم تا همان كار را انجام دهيم و تلاش كنيم جام حذفی را برنده شويم."

آرسن ونگر هميشه اذعان داشته است كه الويت تيمش قرار گرفتن در بين چهار تيم برتر است. اين در حاليست كه آنها 18 امتياز از تيم صدرنشين ليگ فاصله دارند و فعلا در مكان پنجم جدول قرار گرفته اند.

" هيشه اين را به شما گفته ام كه الويت ما قرار گرفتن در جمع چهار تيم برتر است.

" احساس می كنم در سال های اخير ما هميشه در بودن در بالاترين سطح ثبات داشته ايم و اين شايد برای بعضی از مردم كافی نباشد اما برای من اين نشانه و مشخصه يك تيم سطح بالاست ، داشتن ثبات در حضور در بين چهار تيم برتر."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : skysports
بازدید: ۶۹۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰