loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : متعهدتر از همیشه هستم
ونگر : متعهدتر از همیشه هستم

ونگر : متعهدتر از همیشه هستم

این مرد فرانسوی آماده است تا بیست امین فصل خود را در فوتبال انگلستان آغاز کند و براحتی با سابقه ترین مربی در این کشور محسوب می گردد.


ونگر تأکید میکند که هیچ گاه به ترک آرسنال  فکر نکرده  و به اندازه لحظه ای که در سال 1996 سکان هدایت تیم را بدست گرفت با انگیزه است.


او گفت: " من تجربه زیادی دارم و این کمک میکند تا بتوانم پیش بینی کنم چه چیزی پیش رو دارم.شما باید برآورد خوبی از آنچه که هستید داشته باشید تا زیاد تحت تاثیر نظر مردم راجع به خود قرار نگیرید.آنها گاهی راجع به شما به شدت مثبت صحبت میکنند و گاهی به شدت منفی."


"من اعتقاد دارم که متعهد تر از همیشه هستم. من فکر میکنم اینکه چندین باری کاری را انجام داده باشید مهم نیست. آنچه که اهمیت دارد میزان عشق شما به کاریست که انجام میدهید.اینکه چندین باری کاری را انجام داده اید الزاما از عشق شما به آن کار نمی کاهد."


"فوتبال هرروز جدید است و این مسأله بزرگیست چرا که باعث میشود هر روز خود را بسنجید.مردم بعد از هر شکست میگویند : " اون داره چیکار میکنه؟ " و شما هر سه روز یکبار ارزیابی خواهید شد و این امتحان شماست."


"شما فرصتی ندارید که به گذشته بنگرید چرا که باید برای امتحان بعدی آماده شوید و از آن سربلند بیرون بیایید و این مستلزم تعهد 100 درصد است."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۲
به قلم mahsa
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۷۴۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰