loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : ناامید کردن هواداران دردناک است
ونگر : ناامید کردن هواداران دردناک است

ونگر : ناامید کردن هواداران دردناک است

توپچی ها هفته گذشته با یک شکست ناباورانه مقابل وستهام یونایتد در بازی آغازین خود در لیگ برتر مواجه شدند.

آرسنال این هفته برای بازی با کریستال پالاس به سل هارست پارک سفر می کند و ونگر اطمینان دارد هواداران جنوب لندن را با روحیه بهتری ترک خواهند کرد.

او گفت: " هواداران ما شور و عشق زیادی دارند و اینست که باخت را دردناک میکند.ما طرفداران زیادی داریم. مردم مایوس احساساتی هستند و این قابل درک است."

"نا امید کردن مردمی که انتظارات زیادی دارند ، آزار دهنده است.ما باید چشم انداز خود را مشخص کنیم.ما بازی سختی داشتیم اما 37 بازی پیش رو داریم.این واکنش ماست که اهمیت دارد."

" وظیفه ما واکنش مناسب به این اتفاق و حفظ تمرکز است.این به معنای خوب فوتبال بازی کردن و لذت بردن از آنست.من باور دارم تیم فوق العاده ای دارم ، ذهنیتی خارق العاده و بازیکنان متحدی داریم.

"ما از نتیجه [مقابل وستهام] و عملکرد خود ناراحت هستیم.ما آنچه را که اتفاق افتاد آنالیز کردیم اما نباید بیش از حد به آن بپردازیم.این یک باخت است و ناراحت کننده است اما نباید ایمان ما را به داشته هایمان از ما بگیرد.

"ما سابقه نیم فصل دوم فصل قبل را در کارنامه داریم و اینکه میتوانیم واکنش مناسب داشته و ثابت قدم باشیم.باخت بخشی از یک فصل است گرچه از قبل برنامه ریزی نشده بود اما میدانیم که چگونگی پاسخ ما به آن این فصل را خواهد ساخت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۲۳
به قلم mahsa
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰