loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر‌ : پيش گویی نكنيد!
ونگر‌ : پيش گویی نكنيد!

ونگر‌ : پيش گویی نكنيد!


سرمربی توپچی ها اجازه نمی دهد شاگردانش كسب رتبه سوم خود را تضمين شده بدانند....

آرسنال در حال حاضر دو امتياز بيشتر از تاتنهام و چهار امتياز بيش از نيوكاسل و چلسی دارد و اين در حاليست كه هر سه اين تيمها يك بازی بيشتر از توپچی ها انجام داده اند. آرسن ونگر آگاه است كه در صورت پيروزی شاگردانش در مقابل ولوز آنها می‌توانند فاصله خود با تيم چهارم را به پنج برسانند اما وی هيچ توجهی به پيش بينی هایی كه در اين مورد می شود ندارد.

" برای برخی از مردم اين پيش گویی كردن ها كارشان است. باور كنيد آنها بيش از من يا شما نمی دانند و نتيجه هر بازی تنها به عملكرد شما در روز بازی بر می گردد.

" هيچكس واقعا نمی تواند آن را پيش بينی كند چراكه عملكرد شما در روز بازی به خود شما وابسته است و همينطور به تيم مقابل شما. پيش بينی كردن هر دو تقريبا غير ممكن است. شما می توانيد ايده ای در ذهن داشته باشيد اما فوتبال به دفعات ما را شگفت زده كرده است خصوصا در دو ، سه ماه اخير.

" همه ما با تعداد زيادی از نتايج و پيش بينی ها سورپرايز شده ايم. جالب می شود اگر يك رقابت بين پيش گوها برگزار شود و ببينيم كه در نهايت چه كسی در رتبه نخست قرار خواهد گرفت!

" بياييد پيش گویی انجام ندهيم كه اين از مسائل مهم است. زمانی كه به بخش پايانی فصل می رسيد ، تمركز بر روی بازی بعدی مهمترين مساله می شود زيرا شما در اين مرحله همواره در وسوسه پيش بينی كردن قرار می گيريد. ما اين تجربه را داريم كه بدانيم تنها بايد بازی بعدی دغدغه ما باشد و اين تنها مساله ای است كه اهميت دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۲۳
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۰۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰