loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: از بازی با یونایتد درس گرفته ایم
ونگر: از بازی با یونایتد درس گرفته ایم

ونگر: از بازی با یونایتد درس گرفته ایم


توپچی ها ماه گذشته با شکست ۰-۱ مقابل منچستر یونایتد بهای عملکرد ضعیف خود در نیمه نخست آن دیدار را پرداخت کردند اما ونگر اذعان می کند که تیمش در دیدار شنبه مقابل منچستر سیتی همان اشتباهات را تکرار نخواهد کرد و مشتاقند که در نخستین بازی هفته از فرصتی که دارند استفاه کنند.

" آنچه که از بازی در اولدترافورد می توانیم بیاموزیم این است که یک نیمه زمان برد تا کاملاً خودمان باشیم، فکر می کنم از آن بازی درس گرفته ایم و با تمام توان به مصاف سیتی خواهیم رفت.

" معتقدم اول از همه به یک عملکرد دفاعی مستحکم نیاز دارید و شاید بهترین راه برای انجام آن این است که حمله کنید، حفظ توپ کنید و به آن ها اجازه ندهید که روند بازی خود را پیدا کنند.

" با توجه به اینکه شنبه صحبح ما نخستین بازی هفته را انجام می دهیم فرصتی برای ایجاد اختلاف با سایر تیم ها داریم، این فرصت را داریم که اختلاف ۵ امتیازی خود در صدر را به ۸ برسانیم و این فوق العاده است، ما باید اینطور به آن بازی نگاه کنیم."

ونگر معتقد است اگرچه پیروزی در ورزشگاه اتحاد می تواند نتایج مثبت زیادی برای تیمش داشته باشد اما در عین حال شکست برای میزبان زیان آورتر خواهد بود.

" مطمئناً یک پیروزی باور شما را تقویت خواهد کرد اما به هرحال بدون توجه به آنچه که اتفاق می افتد متقاعد شده ام که خودمان را باور داریم.

" بیایید این را هم فراموش نکنیم که اگر در جایگاه سیتی باشید و شکست بخورید آنگاه ٩ امتیاز عقب تر از ما خواهید بود، بنابراین نسبت به ما روی آن ها فشار منفی تری قرار دارد.

" ما این فشار مثبت را داریم که می توانیم یک اختلاف زیاد با آن ها ایجاد کنیم پس اجازه دهید که این چنین به آن نگاه کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۲۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰