loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: از نظر ذهنی و فیزیکی قوی بودیم
ونگر: از نظر ذهنی و فیزیکی قوی بودیم

ونگر: از نظر ذهنی و فیزیکی قوی بودیم



آرسنال در 20 دقیقه پایانی این دیدار پس از اخراج مستقیم پر مرتساکر به دلیل خطای فنی روی شین لانگ در محوطه جریمه، با 10 نفر کار را ادامه داد.

جیمز موریسن ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد اما تیم ونگر موفق شد با تحمل فشار سنگین وست بروم 3 امتیاز حیاتی این دیدار را در مسیر رقابت برای صعود به لیگ قهرمانان کسب کند.

رئیس پس از این پیروزی اظهار داشت: " این یک بازی سخت بود، پیش از این می دانستیم که مقابل تیم خوب وست بروم که برای کسب نتیجه آماده بود بازی می کنیم.

" من بسیار خوشحالم و به بازیکنانم افتخار میکنم چرا که اکنون جنبه های مختلفی که در این تیم وجود دارد را نشان داده ایم؛ کیفیت فنی فوق العاده برای 65 یا 70 دقیقه و سپس زمانی که تحت فشار بودیم نگرش مصمم و کیفیت مبارزه را از خود نشان دادیم، از این طریق 3 امتیاز مهم را کسب کردیم.

" شاید ما باید پیش از ده نفره شدن یک یا دو گل دیگر به ثمر می رساندیم اما در لیگ برتر بازی ها هیچگاه پایان یافته نیستند. وست بروم نگرش فوق العاده ای داشت و ما باید به خصوص در 20 دقیقه پایانی از نظر فیزیکی و ذهنی قوی می ماندیم."

با توجه به تساوی تاتنهام و اورتون و از دست دادن امتیازات اکنون آرسنال با یک بازی کم تر تنها 2 امتیاز کم تر از رقیب شمال لندنی خود دارد، با این حال ونگر اصرار دارد که تیمش فقط روی عملکرد خود تمرکز می کند.

" مهم ترین مساله برای ما این است که بازی هایمان را ببریم، پس از آن نیاز نیست بیش از حد به محاسبه کردن بپردازید.

" می توانیم به بازی های آن ها نگاه کنیم و فکر کنیم که امروز کار خود را انجام داده ایم، اجازه دهید هفته بعد نیز بار دیگر این را انجام دهیم و سپس خواهیم دید که در کجا قرار می گیریم. ما می خواهیم این کار را انجام دهیم و اگر این ویژگی ها را حفظ کنیم آن را انجام خواهیم داد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۱۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۳۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰