loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: استوک از نظر تکنیکی پیشرفت کرده است
ونگر: استوک از نظر تکنیکی پیشرفت کرده است

ونگر: استوک از نظر تکنیکی پیشرفت کرده است

استوک با هدایت تونی پولیس به خاطر سبک فیزیکی خود شناخته می شد و این رویکرد خشن درگذشته برای آرسنال مشکلاتی ایجاد کرده بود.

اما مارک هیوز با بازیکنانی مثل بوژان آفلای و شکیری استوک را به تیمی تبدیل که کرده که بیشتر پاس می دهد. ونگر باور دارد بازی شنبه تکنکی تر از بازی های گذشته این دو تیم خواهد بود.

"آنها تیمی هستند که فرهنگ لیگ برتری خوبی دارند، می دانند چطور رفتار کنند و تجربه دارند. مدت زیادی است در لیگ برتر هستند و کیفیت تکنیکی خود را افزایش داده اند. 

آنها در جلوی زمین بوژان شکیری آفلای و دیوف را دارند و چارلی آدام در خط میانی. بازیکنانی تکنیکی زیادی دارند که می توانند برایتان دردسر ساز شوند.

"چیزی که می خواهیم تمرکز رو عملکرد خودمان است و می خواهیم عملکرد های خوبی خانگی را آغاز کنیم. دو بازی خارج از خانه خوب با نتایج مثبت در زمین های دشوار داشته ایم و می دانیم در خانه می توانیم برابر هر تیمی موثر باشیم.

5 بازی قبلی دو تیم 18 کارت زرد به همراه داشته اما ونگر وجود دشمنی بین دو تیم را رد می کند.

"همواره تیم های خوبی داشته اند و وقتی ما به استوک می رویم انها به طرز خاصی در برابرمان انگیزه دارند. به خاطر اتفاقاتی ک هرخ داد تاریخچه ای وجود دارد و در کل برای ما بسیار سخت بوده است.

"از نظر من هرگز دشمنی ای در کار نبوده است، همیشه برای ما یک بازی دشوار بوده. اما من همواره روی فوتبال و این که تیمم بهترین نمایش خود را ارائه کند تمرکز می کنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۲۰
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰