loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: اوزیل به یک رهبر تبدیل شده‌است
ونگر: اوزیل به یک رهبر تبدیل شده‌است

ونگر: اوزیل به یک رهبر تبدیل شده‌است

این ملی‌پوش آلمانی در بازی یک‌شنبه مقابل تاتنهام دهمین پاس گلش را با سانتری هوشمندانه به کایرن گیبز داد و او توانست گل مساوی را زده و بازی را 1-1 کند.
 
ونگر از نمایش اوزیل خشنود است و اعتقاد دارد که این نقش هافبک بازیساز در بازگشت آرسنال به بازی پس از عقب افتادن بسیار حیاتی بوده‎‌است.
 
«او دوباره فوق‌العاده بود. او به بازیش تعهد، توانایی‌های رهبری و مسئولیت‌پذیری را افزوده و به بازیکنی عالی تبدیل شده‌است. من از پیشرفت او بسیار راضی هستم.»
 
«بازی بسیار فشرده‌ای بود. بدشانس بودیم چون در نیمه‎ی اول کازورلا نمی‌توانست با حداکثر توانش بازی کند. بازی ما تا حد زیادی روی او می‌چرخد ولی او حتی نمی‌توانست توپ را پاس دهد بنابراین او را بیرون آوردم.»
 
«در نیمه‌ی دوم تعادل را برقرار کردیم، با این‌که در مقاطعی در لبه‌ی پرتگاه قرار گرفتیم، در لحظاتی هم نشان دادیم که از نظر ذهنی بسیار قوی هستیم، تسلیم نشدیم و جنگیدن را ادامه دادیم و در انتها به یک امتیاز رسیدیم. فکر می‌کنم حتی سه امتیاز را هم می‌توانستیم بگیریم اما مساوی نتیجه‌ی عادلانه‌ای بود.»
 
«در رقابت‌های نفر به نفر قوی‌تر شدیم و از آن زمان کار برای آن‌ها سخت شد. توانستیم در ضربات شروع مجدد، ارسال‌ها و ضربات آزاد موقعیت‌سازی کنیم.»
 

 

«در شش بازی گذشته 5 برد و یک تساوی داشته‌ایم که حاکی از قدرت ذهنی بالای ماست و این در ادامه به‌درد ما خواهد خورد.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۱۸
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰