loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: اوزیل مقتدر و محکم است
ونگر: اوزیل مقتدر و محکم است

ونگر: اوزیل مقتدر و محکم است

او فصل گذشته 3 ماه مصدوم بود اما در بازگشت عملکرد درخشانی داشت.

فرم خوب او در پیش فصل هم با دو گل و سه پاس گل ادامه داشت و ونگر باور دارد او می تواند سرنوشت بازی ها را برای آرسنال تغییر دهد.

"او برای دیکته کردن بازی نسبت به گذشته اقتدار بیشتری نشان می دهد. در نیم فصل دوم فصل قبل ما هوش او در پاس دادن را دیدیم و این حقیقت که او کمی استحکام بازی خود را بالا برده، که لازم هم بود و من مطمئنم او می تواند یکی از بهترین بازیکنان فصل 2015/16 باشد.

"می توانید ببینید اخیرا نظر افراد به نفع او برگشته است و او در حال لذت بردن از بازی خود است. او در قلب بازی حضور دارد و این بازیکنان اهمیت دارند و می توانند در گلزنی موثر باشند.

"از او گل های بیشتری می خواهم چون بازیکنی است که در جلوی زمین بازی می کند و تمام کننده خوبی هم هست. وقتی در موقعیتی قرار می گیرد که می تاوند گل بزند فرصت های زیادی به دست نمی آورد. نسبت این موضوع هشیار است و می خواهد حالا این کار را انجام دهد.

"جنبه اصلی بازی او همواره هوش بالا در پاس دادن و خلاقیت خواهد بود ولی در موقعیت هایی قرار می گیرد که می تواند بهتر گل بزند و ما از او 10 گل در فصل می خواهیم.

ونگر می گوید پیش فصل کامل برای مسوت مفید بوده و همه شرایط برای درخشش او مهیاست.

"او خیلی دیر [سال 2013] به ما ملحق شد و هیچ آماده سازی همراه با تیم نداشت. در سال 2014 خسته از جام جهانی بازگشت و برای چهار ماه هم مصدوم شد و در نیمه دوم فصل واقعا شروع به تطبیق یافتن کرد. این فصل برای او مثل یک آزمون و فصل خیلی مهمی خواهد بود.

"شاد به نظر می رسد. لندن افراد را تغییر می دهد. وقتی افراد از جنوب می آیند درابتدا به خاطر آب و هوا کمی احساس شوکه شدن می کنند، شهر هم بزرگتر است. پس از مدتی لندن افراد را به آرامی تحت نفوذ افسون خود در می آورد و من بارها این را دیده ام.

"لیگ برتر هم گاهی برای بازیکنان غافلگیر کننده است چون فکر می کنند" اوه اینجا دارد چه اتفاقی می افتد؟" به یاد دارم وقتی پیرس به اینجا آمد و در اولین فصل او را برای بازی با ساندرلند کنار خودم نشاندم و به او گفتم امروز پیش من می نشینی و بازی را تماشا می کنی. پس از 20 دقیقه پرسید بازی ها همیشه همینطور است؟ و سپس تطبیق پیدا کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۱۶
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰