loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: اکنون هم سطح سایر تیم ها هستیم
ونگر: اکنون هم سطح سایر تیم ها هستیم

ونگر: اکنون هم سطح سایر تیم ها هستیم

 

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از ترکیب جوانش - شامل بازیکنانی مانند آرون رمزی، جک ویلشر، کیرون گیبس و الکس اوکلسلید چمبرلین - که فصل گذشته طعم قهرمانی در جام حذفی را چشیدند می گوید این قهرمانی در کنار قهرمانی سه توپچی آلمانی در جام جهانی می تواند اعتماد به نفس تیم را بالا ببرد.

همچنین ونگر که تا اینجا الکسیس سانچز و متیو دبوشی را جذب کرده و به نظر می رسد دیوید اوسپینا خرید بعدی او باشد تاکید می کند که با وجود قرار داشتن باشگاه در وضعیت مالی قدرتمند ترکیبش نیاز به تغییرات گسترده ندارد.

او که به همراه تیمش در تور پیش فصل آمریکا حضور دارد و امروز در یک بازی دوستانه به مصاف تیم تیری آنری مهاجم افسانه ای توپچی ها خواهد رفت در کنفرانس خبری پیش از این دیدار اذعان کرد که هدفش تکرار موفقیت های گذشته است:

" بله، امیدوارم. هدف ما این است اما باز هم فکر می کنم که بسیار باثبات بوده ایم. دوره خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم؛ زیرا یک ورزشگاه جدید ساختیم و باید هزینه های ناشی از آن را پرداخت می کردیم. ما در بالاترین سطح باقی ماندیم اما بیشتر از این را می خواهیم. اکنون نسبت به پنج یا شش سال قبل با سایر باشگاه ها در یک سطح قرار داریم.

" ما بازیکنانی داریم که قهرمان جام جهانی شدند و امیدوارم که این مساله اعتماد به نفسمان را افزایش دهد. بازیکنان خوبی مانند الکسیس سانچز را خریده ایم که انتخاب های مختلفی در اختیارمان قرار خواهد داد و در مجموع، فصل گذشته برای مدتی طولانی صدرنشین لیگ بودیم ولی آن را از دست دادیم - می دانید که ما مصدومان زیادی داشتیم و امیدوارم امسال بدون مصدوم باشیم و کار را خیلی خوب شروع کنیم."


اگرچه هنوز آرسنال خرید اوسپینا را به طور رسمی اعلام نکرده است اما ونگر می گوید بازی کردن او به عملکرد خودش بستگی دارد.

" می دانید که در ابتدا شزنی دروازه بان شماره یک خواهد بود با این حال به عملکرد خود آن ها بستگی دارد و اگر اوسپینا نشان دهد که بهتر است آنگاه اوست که بازی خواهد کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : ESPN
بازدید: ۱,۱۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰