loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: این تیم انرژی مثبتی دارد
ونگر: این تیم انرژی مثبتی دارد

ونگر: این تیم انرژی مثبتی دارد


توپچی ها نخستین پیروزی خود را مقابل لیورپول در آنفیلد به دست آوردند و این در حالی است که در هر سه دیداری که در لیگ برتر انجام داده اند دروازه خود را بسته نگه داشته اند.

لوکاس پودولسکی و سانتی کازورلا دو خرید جدید آرسنال عملکرد چشم نوازی در مرسی ساید ارائه دادند اما ونگر از هم بستگی و اتحادی که در تیمش به وجود آمده ابراز خرسندی کرد.

ونگر می گوید: " بسیار خوشحالم؛ زیرا به طور کلی عملکرد تیمی خوبی داشتیم. ما پیش از این در دو دیدار نخست خود هم بستگی خوبی داشتیم اما فاقد مقداری سرعت و تغییر نتیجه بودیم و در حال حاضر این نیز در حال وارد شدن به تیم است.

" شما وجود انرژی مثبت در این تیم را احساس می کنید؛ همه تمایل به بازی با همدیگر و کار گروهی دارند. من اعتقاد دارم در خط میانی عملکرد فوق العاده ای داشتیم و مسلما" در فوتبال مدرن نقش مهمی را ایفا می کند."

خط میانی ونگر با حضور ابو دیابی به عنوان نیروی محرکه اصلی در کنار خلاقیت کازورلا کنترل بازی را در دست گرفته بودند و ونگر از نمایش بازیکنانش در میانه میدان لذت برده و معتقد است حفظ توپ از جانب تیمش اساسی بوده است.

" ما بازی را کنترل کردیم و این باعث می شود که شما امیدوار شوید؛ زیرا اول باید قادر به حفظ توپ و پاس کاری خوب باشید. زمانی که توپ را در اختیار دارید باید احساس راحتی کنید و ما توانستیم بار دیگر این را نشان دهیم.

" فکر می کنم دیابی دارد قوی تر و قوی تر می شود. می دانیم آرتتا و کازورلا به عنوان فوتبالیست هایی استثنایی چه کارایی و راندمانی دارند. مطمئنا" همه هواداران آرسنال متوجه این نکته شده اند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۱۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰