loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: بالغ‌تر و قابل اطمینان‌تر شده‌ایم
ونگر: بالغ‌تر و قابل اطمینان‌تر شده‌ایم

ونگر: بالغ‌تر و قابل اطمینان‌تر شده‌ایم

 
توپچی‌ها در سال 2015 از 54 بازی خود، 36 بازی را برنده شدند و بیشترین تعداد قهرمانی در جام حذفی را هم از آن خودشان کردند.
 
آرسنال با حضور در صدر جدول به سال 2016 وارد می‌شود و ونگر اطمینان دارد پیشرفتِ باثبات تیمش باعث خواهد شد موفقیت‌های بیشتری در سال 2016 نصیب آرسنال شود.
 
"از 1 ژانویه تا 31 دسامبر باثبات بودیم و نتایج‌مان را بهتر کردیم. اعتبار تیم بالا رفت، بالغ‌تر شد، قابل اطمینان‌تر شد و توانستیم جام حذفی و جام خیریه را برنده شویم. در لیگ برتر جایگاه قدرتمندی داریم و امیدوارم سال 2016 بهتر هم باشد.
 
"به اندازه کافی بالغ شده‌ایم و کیفیت مورد نیاز برای جنگیدن و رقابت کردن را داریم. مهم‌ترین مسئله این است که در پایان فصل این احساس را داشته باشیم که همه توان‌مان را برای موفقیت به کار گرفته‌ایم. پس از آن اگر تیم دیگری بهتر از ما بود، آن را خواهیم پذیرفت ولی می‌خواهیم بجنگیم تا نشان دهیم شانس قهرمانی را داریم.
 
"نظرات مردم همیشه پایدار نیست و خیلی زیاد تغییر می‌کند و همیشه به نتیجه نهایی بستگی دارد. می‌خواهیم تردیدها را کنار بزنیم و نشان بدهیم می‌توانیم با این انتظارات کنار بیایم. باور دارم بهتر فوتبال بازی کردن، یک تیم واقعی بودن در همه بازی‌ها و نشان دادن اینکه می‌توانیم رقابت کنیم، مسیر را برای ما روشن خواهد کرد.
 
"می‌توانیم در همه بازی‌ها انسجامی عالی داشته باشیم و در این صورت شانس خواهیم داشت. شما نمی‌توانید پس از 19 بازی ما را از گردونه خارج بدانید. ما شانس داریم و می‌خواهیم برای آن بجنگیم. همه می‌خواهند پیش بینی کنند که چه تیمی قهرمان خواهد شد ولی حتی برای باهوش‌ترین افراد هم چنین چیزی غیرممکن است.
 
"از نظر ریاضی شما تیم‌ها تا منچستر یونایتد را نمی‌توانید از کورس خارج بدانید. آیا لیورپول هنوز شانس دارد؟ نمی‌دانم. ما برنامه سختی داریم و می‌خواهیم روی کار خودمان تمرکز کنیم تا اینکه فکر کنیم چه تیمی برای ما خطر اصلی خواهد بود. باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم.
 
"سیتی هنوز مدعی قهرمانی است چون آنها احتمالا مسحور کننده‌ترین پتانسیل را دارند و فاصله کمی با ما دارند. پس از آنها تاتنهام هم فاصله زیادی ندارد و پس از 19 بازی، لستر هم هنوز آنجا است. شما باید به آنها احترام بگذارید و البته آنها این مزیت را هم دارند که در رقابت‌های اروپایی نیستند. فاصله ما با سایر تیم‌ها زیاد نیست - 9 امتیاز فاصله زیادی محسوب نمی‌شود که بگوییم دیگران شانسی ندارند."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۸۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰