loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: باید از باشگاه ها حمایت شود
ونگر: باید از باشگاه ها حمایت شود

ونگر: باید از باشگاه ها حمایت شود

 
یوفا می خواهد قانون فیرپلی مالی را که برای منع باشگاه ها از خرج کردن پول های خارج از باشگاه وضع کرده بود، کمی آسان تر کند. دبیرکل یوفا هم چند اصلاحیه را تایید کرده است.
 
"می دانستم این اتفاق خواهد افتاد. در داخل انگلستان هم اعتراض هایی وجود داشت.
 
"می توانستم تغییرات را احساس کنم چون مقاوت در برابر این قانون در فرانسه و بسیاری از کشورها وجود داشت. برای مثال ایتالیا، مالکان فعلی می خواهند باشگاه ها را بفروشند. حالا که میلان برای فروش گذشته شده است و رم هم همینطور، کسانی که تمایل دارند این باشگاه ها را بخرند، می خواهند مطمئن باشند که می توانند هر کاری می خواهند با پول خودشان انجام دهند.
 
"یوفا هم ممکن است تهدید شده باشد. همه آنهایی که می خواهند پول خرج کنند با هم یکی می شوند و می گویند ببین، ما یک قدرت هستیم، یا اجازه دهید هر کاری می خواهیم انجام دهیم یا عرصه را خالی می کنیم. مسلما این یک ترس برای یوفا است.
 
"با وجود بهتر شدن اوضاع مالی تیم ها در انگلستان، اگر به دستمزدها نگاه کنید می بینید که در طول دو یا سه سال گذشته، دستمزدها تنها 6 درصد افزایش پیدا کرده اند. بنابراین ابعاد مثبت قانون فیرپلی مالی خودش را نشان داده است. حالا باید ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد. باید دید چه میزان از قانون فیرپلی مالی باقی خواهد ماند و چه میزان رها خواهد شد. من نمی دانم."
 
ونگر همیشه از خرج کردن تیم ها فقط از منابع داخلی خود باشگاه حمایت کرده است.
 
"دلیلش این است که شما تجارتی را می پسندید که با منابع خودش انجام بگیرد، چون می خواهید از تجارت شما هم محافظت شود.
 
"تصور کنید فردا کسی به تاتریج (منطقه ای در شمال لندن) بیاید - البته من هم در تاتریج زندگی می کنم ولی آن فرد من نخواهم بود - به تاتریج بیاید و بگوید من می خواهم یک تیم در سطح جهانی درست کنم و پول خرج کنم. اگر او زمانی تصمیم به رفتن بگیرد، تاتریج باز هم به سطح قبلی بر خواهد گشت.
 
"باید از باشگاه ها حمایت شود تا از منابع خودشان استفاده کنند و البته برای داشتن رقابتی عادلانه. تصور کنید شما و دیگران خودرو تولید می کنید ولی به یکباره کسی بیاید و بگوید من هم تولید خواهم کرد ولی برای پنج سال به نصف قیمت خواهم فروخت تا شما نابود شوید و شما هم نابود خواهید شد. مسئله همین است."
 
در انگلستان چلسی و سیتی دو مثالی هستند که از هیچ، به مدعی قهرمانی تبدیل شدند.
 
"باشگاه هایی که با منابع مالی عادی کار می کنند نمی توانند با این باشگاه ها رقابت کنند. به همین خاطر می گویم این یک مسابقه است که در آن فرمول 1، فرمول 2، فرمول 3 و الی آخر دارید. روزهایی که ناتینگهام فارست می توانست قهرمان اروپا شود تمام شدند.
 
"ببینید، من مشکلی با واگذار کردن یک نبرد ندارم. من فقط برای چیزهایی که برای من منطقی به نظر می آیند جنگیدم و آن این بود که هر تجارتی، برای ادامه دار بودن، باید از منابع عادی که خودش به دست می آورد استفاده کند."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۳۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۱۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰