loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: باید از نو شروع کنیم
ونگر: باید از نو شروع کنیم

ونگر: باید از نو شروع کنیم

تیم آرسنال که تا پیش از بازی شب گذشته 10 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته بود با گل دیر هنگام گومیس 1-0 از سوانزی متحمل شکست شد.

اگرچه آرسن ونگر از نتیجه ی دیشب ناامید بود ولی تاکید داشت تیم آرسنال باید از روند شکست ناپذیری خود در بازی های گذشته باید به آنها برای مبارزه با منچستر یونایتد اعتماد به نفس دهد.

ونگر به آرسنال پلیر گفت : "با تیمی بازی میکردیم که ترکیب 6-4 داشت ، بازی نمیکرد و این که آنها موفق شوند با پیروزی زمین را ترک کنند همواره مایه دلسردی است.

"از سوی دیگر من کیفیتمان را نشان دادیم ولی در ضربات آخر خوب نبودیم و به خاطر اشتباهمان مقصریم. در این لحظه نمیتوانیم این را بپذیریم، وقتی مدافع هستیدنمی توانید در حالی که 5 دقیقه تا پایان بازی مانده به یک گل به حریف تقدیم کنید. این غیر ممکن است.

"مایوس کننده است اما باید خودمان را ترغیب کنیم. اگر 10 بار این کار را کرده ایم باز هم می توانیم. امشب کیفیتمان را از دست ندادیم بنابراین بیایید برای روز یکشنبه از حالا دوباره شروع به کار کنیم.

"البته که این نتیجه آن بازی را مهم می کند چون روشی که شما به یک شکست واکنش نشان می دهید همیشه نشانه بزرگی به شما می دهد که تیم از نظر ذهنی قوی است و این چیزی است که برای روز یکشنبه از خودمان انتظار داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۲۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰