loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: برای خریدهای بزرگ مشکلی نداریم
ونگر: برای خریدهای بزرگ مشکلی نداریم

ونگر: برای خریدهای بزرگ مشکلی نداریم


سرمربی توپچی ها پس از ناامید شدن از جذب بازیکنانی مثل لوئیس سوارز و گونزالو هیگواین اکنون به دنبال جذب کریم بزنما و آنخل دی ماریا دو ستاره رئال مادرید است.

با این حال ونگر که در حال آماده شدن برای هفته آخر و سرنوشت ساز پنچره نقل و انتقالات است می گوید بازیکنان بزرگ زیادی می خواهند برای آرسنال بازی کنند و حتی بسیاری از بازیکنان سابقش می خواهند که بار دیگر به آرسنال بازگردند.

اما تاکید می کند که برای یک باشگاه چیزهای مهم تری نیز وجود دارد:

" می توانم علاقه مردم به داشتن نام های بزرگ را درک کنم اما این فقط 5 درصد از فوتبال است.

" 95 درصد دیگر چیزی بیش از آن است، چیزی است که وقتی وارد زمین می شوید می بینید - یعنی روحیه درون باشگاه و ارزش باشگاه.

" بازی فقط در آن خلاصه نمی شود، ما باید مبارزه نیز کنیم اما فوتبال فقط درمورد خرج های کلان نیست. من مخالف این نیستم اما فوتبال تنها در آن خلاصه نمی شود.

" مطمئناً لیگ قهرمانان برای بازیکنان درجه یک شرط لازم است، بازیکنان می گویند ' خب ما می خواهیم به آرسنال ملحق شویم، می خواهیم در سبکی که شما بازی می کنید، بازی کنیم اما همچنین می خواهیم در لیگ قهرمانان نیز بازی کنیم.'

" ببینید، بازیکنان زیادی می خواهند به ما ملحق شوند و حتی بیشتر از آن، همه بازیکنانی که اینجا بوده اند می خواهند دوباره به اینجا بازگردند.

" و به این دلیل نیست که آن ها چهره مرا دوست دارند! این فقط به خاطر روشی که ما با افراد رفتار می کنیم است و همچنین فوتبالی که بازی می کنیم - یا سعی می کنیم بازی کنیم - زیرا متاسفانه همیشه موفق به انجام آن بازی نمی شویم.

" آن ها در اینجا چیزهایی را پیدا می کنند که پس از ترک باشگاه نیز می خواهند آن را داشته باشند، بازیکنان بسیار بسیار زیادی از من می خواهند که دوباره بازگردند، حرفم را باور کنید."

یکی از آن بازیکنان سابق که آماده بازگشت است متیو فلامینی است. این بازیکن 29 ساله که تا سال 2008 چهار سال در آرسنال حضور داشت اکنون به همراه آرسنال تمرین می کند و می تواند به عنوان بازیکن آزاد بار دیگر به این تیم بازگردد.

ونگر نیز در تمرینات تحت تاثیر سطح آمادگی فلامینی قرار گرفته و می داند که او می تواند پوشش دهنده خوبی برای خط میانی و همچنین خط دفاعی تیمش باشد اما او دیروز در کنفرانس مطبوعاتی به طور واضح درمورد امکان جذب فلامینی صحبت نکرد.

" همه آن ها می خواهند بازگردند، نمی دانم که این به خاطر آرسنال است یا انگلیس اما چیزی درمورد آن ها وجود دارد، مسلماً به هردوی آن ها مربوط می شود.

" آیا فلامینی از ترک اینجا پشیمان است؟ باید این سوال را از خودش بپرسید، در این صورت بهتر خواهد بود. من این سوال را از او نپرسیدم. آیا او برای بازگشت به اینجا آماده است؟ مطمئناً بله.

" به سختی کار می کند، او همیشه بازیکن بسیار متعهدی بوده است. سطح آمادگی لازم را دارد، او از باشگاه کوچکی نمی آید؛ در اینجا، در میلان و در مارسی بازی کرده است."

آرسنال پس از شکست در هفته اول مقابل استون ویلا امروز مقابل فولهام آزمون دشواری را برای بازگشت به مسیر رقابت دارد، همچنین انتقادهایی به ساعت برگزاری بازی ها نیز شده بود اما ونگر می گوید:

" باید به حالت واقعی و عادی خود بازگردیم و برنده بازی شویم؛ زیرا شروع خوبی نداشتیم و بسیار مهم است که به سرعت خود را بازیابیم و از تیم هایی که 6 امتیاز دارند زیاد عقب نیافتیم.

" این ایده آل نیست ما نمی خواهم شکایتی کنم؛ زیرا ما سه شنبه بار دیگر مقابل فنرباغچه بازی می کنیم بنابراین فضا به اندازه کافی وجود دارد.

" راستش افراد زیادی درمورد برگزاری بازی ها در ساعت 12:45 شکایت می کنند اما برای من 12:45 یا 3 مهم نیست، کسی نمی تواند مرا قانع کند که در ساعت 3 نسبت به 12:45 در فرم متفاوتی خواهید بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com & Mirror
بازدید: ۱,۸۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰