loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: برای نبرد آماده ایم
ونگر: برای نبرد آماده ایم

ونگر: برای نبرد آماده ایم


توپچی ها با فاصله ۱ امتیاز نسبت به تیم مانوئل پلگرینی صدرنشین لیگ برتر هستند. از نظر کارشناسان و هواداران فوتبال سیتی مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است و ونگر ضمن تصدیق این موضوع همچنان اطمینان دارد که تیمش کیفیت لازم برای رقابت را دارد.

" به لحاظ منابع آن ها نه نمی توانیم رقابت کنیم؛ چرا که آن ها منابع نامحدودی در اختیار دارند اما ما با منابع در دسترسمان برای مبارزه آماده ایم.

" معتقدم می توانید افراد را در هر دو روش قانع کنید- با کیفیت و ثبات در عملکردتان. اجازه دهید مردم سیتی و چلسی را بخت اول قهرمانی در نظر بگیرند، ما می توانیم این را بپذیریم.

" واقعیت این است که عصر شنبه ساعت ۱۵ زمانی است که می توانید بازی کنید و زمانی است که فرصتی داریم تا مردم را متقاعد کنیم که درمورد آنچه می خواهیم به آن دست یابیم جدی هستیم."

با توجه به وجود فقط ۸ امتیاز اختلاف بین ٦ تیم بالای جدول این فصل می تواند یکی از نزدیک ترین رقابت های قهرمانی در سال های اخیر باشد و از نظر ونگر این موضوع به خاطر وضعیت مناسب امور مالی در انگلیس است.

" به نظر من این رقابت همیشه سخت بوده است بنابراین چیز جدیدی نیست. شاید رقابت کمی فشرده و سخت تر شده و تیم های بیشتری را دارید که برای کسب قهرمانی مبارزه می کنند.

" تمام تیم ها وضعیت فصل قبل خود را آنالیز می کنند و تلاش می کنند تا خود را بهبود ببخشند. در انگلیس برای بیشتر تیم ها منابع مالی موجود بسیار قدرتمند است و این نشان می دهد که چرا رقابت هم نزدیک تر شده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰