loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: برای پیشرفت باشگاه احساس مسئولیت می کنم
ونگر: برای پیشرفت باشگاه احساس مسئولیت می کنم

ونگر: برای پیشرفت باشگاه احساس مسئولیت می کنم


حتی صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان و حمایت باشگاه نیز نتوانست مانع افزایش فشار انتقادات از آرسن ونگر به دلیل بدترین شروع آرسنال تحت هدایت او شود...

از جمله اتهامات وارد شده به ونگر این است که او در تصمیماتش با هیچ کس حتی کادر فنی و دستیارانش مشورت نمی کند!! و استوارت رابسون هافبک سابق توپچی ها پس از شکست آرسنال مقابل بردفورد در جام کپیتال وان او را " دیکتاور " خواند.

پس از شکست آرسنال مقابل بردفورد آرسن ونگر در گفت و گو با مجله Four Four Two اظهار داشت او شخصا مدل خود کفایی باشگاه را به جلو سوق داده است.

" من برای پیشرفت این باشگاه احساس مسئولیت می کنم. زمانی که برای 16 سال در اینحا بوده اید بخشی از تاریخ باشگاه و شخصی هستید که مسئولیت ارزش هایی که باشگاه می خواهد در تمام جنبه های زندگی روزمره نشان دهد را بر عهده دارید.

" به عنوان مثال اگر یک مربی هر دو سال یک بار تغییر و بازیکنان برای 10 سال در باشگاه بمانند در این حالت بازیکن همواره تاثیر بیشتری خواهد داشت.

" اگر یک مربی برای 15 سال در یک باشگاه بماند خاطره و یادگاری از باشگاه می شود. این تا حدی به شما اعتبار و اختیار می دهد؛ زیرا مردم به نوع رفتار و روشی که کارها را انجام می دهید احترام می گذارند.

" اگر آنچه فکر می کنید درست است را انجام دهید می توانید در زندگی موفق باشید. ما همواره باشگاه را با منابع خودمان، فرصت دادن به بازیکنان جوان و توسعه سبکی از بازی که معتقدیم درست است اداره کرده ایم. این کارها داشتن ثبات در سطحی بالا را به شما می بخشد و یک حس اعتماد ایجاد می کند."

ونگر در پاسخ به این سوال که آیا در طول دوران حضور طولانی مدتش در آرسنال احساس تحت فشار بودن کرده یا نه اذعان کرد: " من برای به موفقیت رسیدن همواره احساس فشار کرده ام. تنها در صورتی می توانید موفق باشید که خودتان را زیر سوال ببرید؛ زیرا بازی ها مهم تر و بهتر شده اند
.
" با ورود تیم هایی مانند چلسی و منچستر سیتی فکر میکنم حتی باید عملکردی بهتر از چیزی که پیش از این داشته ایم را ارائه دهیم.

"ممکن است در چند سال اخیر تجربه کسب جامی نداشته باشیم اما همواره در سطح بالایی بوده ایم و به قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان بسیاز نزدیک بوده ایم.


انتظار می رود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی آرسنال چند خرید داشته باشد؛ از جمله انتقال قرضی تیری آنری که هنوز در حال پیگیری مراحل آن هستند. دمبا با مهاجم نیوکاسل، کلاس یان هونتلار مهاجم شالکه، فرناندو یورنته مهاجم اتلتیک بیلبائو و ویلفرد زاها ملی پوش انگلیسی کریستال پالاس که گفته می شود همه در لیست خرید ونگر قرار دارند.

ری پارلر هافبک سابق توپچی ها که 3 بار با این تیم فاتح لیگ برتر شده معتقد است ونگر در فکر خارج کردن چند بازیکن از کار افتاده تیمش در ژانویه است.

پارلر می گوید: " این پنجره نقل و انتقالات برای آرسن ونگر حیاتی خواهد بود.

" همه می گویند 50 میلیون پوند برای خرید بازیکن وجود دارد اما من فکر می کنم او همچنین در تلاش برای خارج کردن چند بازیکن از آرسنال نیز است. بازیکنانی نظیر شاماک، آرشاوین، بنتنر می تواند بازگردد، بازیکنانی مانند آن ها و دنیلسون که در حال حاضر در دوره قرضی است.

" همه آن ها بازیکنان متوسطی هستند. آیا آن ها واقعا می خواهند برای آرسنال بازی کنند؟ این یکی از مواردی است که در نقل و انتقالات باید به طور جدی برایش تلاش کنید و سپس خرید یک بازیکن باکیفیت تر."

همچنین آرسنال در شروع سال جدید ژروینیو را نیز به دلیل حضور در تیم ملی ساحل عاج به منظور شرکت در رقابت های جام ملت های آفریفا دراختیار نخواهد داشت.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Sky Sports
بازدید: ۸۹۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰