loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: بنتنر می‌خواهد خودش را ثابت کند
ونگر: بنتنر می‌خواهد خودش را ثابت کند

ونگر: بنتنر می‌خواهد خودش را ثابت کند

 
نیکلاس 9 سال را در آرسنال سپری کرد و امشب در دیدار توپچی‎ها برابر ناتینگهام فارست مقابل آرسنال به میدان خواهد رفت.
 
ونگر می‌گوید به خوبی از خطری که بنتنر در خط حمله فارست دارد آگاه است.
 
"برای من شگفت آور بود که نیکلاس با ناتینگهام فارست قرارداد امضا کرد ولی او در مقطعی قرار داشت که باید حرفه‌اش را بازسازی می‌کرد. شما باید با شرایط هماهنگ شوید و ما در حرفه‌ای هستیم که باید نشان دهیم در هر جایی تلاش و رقابت می‌کنیم.
 
"گاهی وقتی بازیکنی با کیفیت او هستید، فقط به یک فرصت نیاز دارید. ما می‌دانیم که او بازیکنی باکیفیت است و فقط نیاز دارد که بازی کند.
 
"وقتی نخستین بار او را دیدم خیلی جوان بود - 16 یا 17 ساله - من پیش خودم فکر کردم توان فنی او خیلی جذاب است چون تکنیک خوبی داشت، قد و قامت خوبی داشت، سرعت خوبی داشت، روی هوا خوب بود و بازی ترکیبی خوبی هم انجام می‌داد - در واقع همه فاکتورهای لازم را داشت.
 
"او برهه‌های خوبی را در حرفه‌اش تجربه کرده است و سپس برهه‌هایی که کمتر برای او خوب پیش رفتند. خودش بهتر می‌تواند در این مورد صحبت کند چون آدم صادقی است.
 
"وقتی اشتباه می‌کند، به اندازه کافی بالغ است که بگوید اشتباه کرده است و حتی گاهی هم اشتباه از او نیست. در مجموع شما احساس می‌کنید او همه فاکتورهای لازم برای داشتن دورانی عالی را دارد.
 
"تصوری که مردم از او دارند این است که او بیش از اندازه اعتماد به نفس دارد ولی من فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. زمانی که در آرسنال بود گاهی صبور نبود، گاهی از این که فرصت به او نمی‎رسید ناامید می‎شد و شما این را درک می‌کنید.
 
"برای من سخت است که در این مورد صحبت کنم چون اینجا نیستم که مردم را قضاوت کنم. گاهی شما کلید عبور از مشکلی را پیدا می‌کنید و گاهی هم نه و در این‌صورت باید جا را به کس دیگری بدهید که می‌تواند کار را انجام دهد.
 
"مسلما او می‌خواهد خودش را ثابت کند. حالا در سطحی بازی می‌کند که در سال‌های اخیر به آن عادت نداشته ولی حرفه‌اش را (به صورت قرضی از آرسنال) در بیرمنگام و زیر نظر استیو بروس در همین سطح شروع کرد و خیلی هم خوب کار کرد. نیکلاس به اندازه کافی فروتن و متمرکز است تا نشان دهد که می‌تواند باز هم برای حرفه‎اش بجنگد."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۶/۳۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳,۸۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰