loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: تعویض ها تفاوت ایجاد کرد
ونگر: تعویض ها تفاوت ایجاد کرد

ونگر: تعویض ها تفاوت ایجاد کرد



اولیویه ژیرو دو بار آرسنال را در مقابل برایتون پیش انداخت اما هر دفعه شاگردان گوستاوو پویت نتیجه را به تساوی کشاندند. ونگر پس از آن تئو ولکات ، جک ویلشر و کیرون گیبس را به میدان فرستاد و در نهایت گل دیر هنگام ولکات آرسنال را به دور بعد فرستاد.

" آنها با روحیه فوق العاده ای و کیفیتشان به زمین آمدند. در حال حاضر آنها در اوج قدرت خود قرار دارند.

" دیگر بازیکنان خسته بودند. سانتوس و روزیسکی برای مدتی طولانی بازی نکرده بودند و چمبرلین نیز مدت کمی از رقابت به دور بود. وقتی که شما بازیکنانی سر حال که کیفیت دارند را به بازی می آورید به شما کمک خواهند کرد.

" این بردی بر پایه شخصیت ما بود زیرا برایتون دو مرتبه به بازی برگشت و هواداران نیز پشت آنها بودند. در نیمه دوم حرکات و قدرت ما در زمین بهتر بود و به ما این مجال را داد که گلزنی کنیم. و بار دیگر ژیرو دو مرتبه و ولکات یک مرتبه گلزنی کردند که برای افزایش اعتماد به نفسشان خوب است.

" بله ، دریافت دو گل نگران کننده است. روی گل دوم ما جلوی ارسال سانتر را نگرفتیم و روی توپ ارسال شده خوب کار نکردیم. اما شما باید به برایتون نیز اعتبار بدهید ، آنها در سمت راست خود خطرناک بودند و همواره موقعیت های خطرناکی را ایجاد می کردند."

آرسنال چهارشنبه شب میزبان لیورپول خواهد بود و آرسن ونگر بر این باور است که پس از دو برد موفقیت آمیز شاگردانش اعتماد به نفس آنها افزایش یافته است.

" این همان چیزی است که می خواهیم در مقابل لیورپول نشان دهیم. ما زمان زیادی برای استراحت نداریم و در بازی همان سطح از اعتماد به نفس خود را می خواهیم.

" این بازی اهمیت زیادی دارد. اجازه دهید به خوبی برای آن آماده شویم. می دانیم که ماموریت خود را در مقابل برایتون انجام دادیم بنابراین اکنون می توانیم روی لیگ برتر تمرکز کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۵۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰