loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ثبات به ما قدرت می بخشد
ونگر: ثبات به ما قدرت می بخشد

ونگر: ثبات به ما قدرت می بخشد

 
توپچی ها علاوه بر جذب پیتر چک ترکیب تیمی که فصل گذشته حام حذفی را برد و در لیگ سوم شد را هم حفظ کرده اند.
 
در سال های گذشته آرسنال مهره های کلیدی خود را در طول تابستان از دست می داد اما ونگر احساس می کند تغییرات مالی باشگاه منجر به رقم خوردن تفاوت بزرگی شده اند.
 
او می گوید: "وقتی بهترین بازیکن هایت را از دست بدهی غیر ممکن است [که لیگ را ببری] و وقتی ببینی که رقیبانی که قبلا هم از تو قوی تر بوده اند در فکر مستحکم تر کردن ترکیب هستند کار سخت می شود."
 
"در گذشته تنها برای این در جمع 4 تیم قرار می گرفتیم که تمام امتیازات ممکن را می ربودیم، اما وقتی می دیدیم که بهترین بازیکنانمان از ما جدا می شوند و رقیبان در حال قوی تر کردن خود هستند، نمی توانستیم باور کنیم که واقعا توانایی فتح لیگ را داریم."
 
"چیزی که حقیقت دارد این است که الان در ترکیب ثباتی داریم که قبلا نداشته ایم. قبلا همه از من می پرسیدند که "چه کسی می رود؟" و اکنون بیشتر با این پرسش مواجه می شوم که "چه کسی می آید؟" ."
 
"این حاکی از تغییر قدرت ما در بازار است. آیا لیگ برتر را می بریم؟ تمام تلاشمان را خواهیم کرد، اما رقابت بسیار دشواری است. 5 یا 6 رقیب خواهیم داشت. ما ثباتی داریم که به قدرت می دهد اما حدس زدن این که تیم های دیگر چقدر قوی هستند سخت است."
 
با این که ونگر از تقویت تیمش استقبال می کند اما می گوید حفظ ترکیب کنونی هم به همین اندازه مهم است.
 
"ارزش ثبات دست کم گرفته می شود اما ما می خواهیم تاثیر آن را نشان دهیم. چلسی ثبات خوبی دارد خصوصا از نظر دفاعی و این در شروع فصل قبل به کارشان آمد."
 
"چیزی که مشخص است این است که بخش ابتدایی فصل قبل را به دلایل مختلف از دست دادیم. یکی این بود که بعضی بازیکنان بعد از جام جهانی از نظر ذهنی آماده نبودند. همچنین این که پلی اف لیگ قهرمانان در برابر بشیکتاش را داشتیم که انرژی زیادی از ما گرفت."
 
"این فصل هم شروع سختی داریم. وست هام خوب خرید کرده است و کریستال پالاس هم تیم خوبی دارد. باید از همان ابتدا آماده باشیم اما شروع سختی داریم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۶
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۴۶۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰