loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ثبات می تواند یک مزیت باشد
ونگر: ثبات می تواند یک مزیت باشد

ونگر: ثبات می تواند یک مزیت باشد



با بازنشستگی سر الکس فرگوسن در منچستر یونایتد و خروج روبرتو مانچینی و رافائل بنیتز از منچستر سیتی و چلسی تغییرات عمده ای در بین تیم های بالای جدول به وجود آمده است.

آرسن ونگر که در حال حاضر با سابقه ترین مربی لیگ برتر است معتقد است که کسب عناوین توسط بازیکنان داخل زمین تعیین می شود نه افراد خارج از آن.

او به خبرنگاران در جاکارتا گفت: " رقبای ما تغییر مربی داشته اند. چلسی، منچستر سیتی و منچستر یونایتد، این مساله برای اولین بار است که پیش می آید. نسبت به قبل کورس قهرمانی گسترده تر می شود؟ ما نمی دانیم، هیچ کس نمی داند.

" احساس می شود که اینطور باشد اما این به دلیل کسی که روی نیمکت می نشیند و مهم ترین خواهد بود نیست - به دلیل بازیکنان درون زمین است. چلسی و منچستر یونایتد از این نظر خیلی تغییر نکرده اند اما سیتی کمی بیشتر تغییر کرده است اما تغییرات می تواند بیشتر درمورد ورودی ها باشد.

" امیدوارم که ما بتوانیم از مزیت ثباتمان بهره ببریم اما همچنین امیدوارم که آن را درون زمین نیز نشان دهیم. منچستر یونایتد بیشترین ثبات را داشته و منچستر سیتی نیز با توجه به حضور 3 ساله روبرتو مانچینی در آنجا همینطور بوده است."

آرسنال فصل گذشته در 11 دیدار پایانی خود شکست ناپذیر بود و رئیس امیدوار است که تیمش بتواند این روند را از فصل آینده نیز ادامه دهند

" ما یک چیز داریم که آن شتابی است که در انتهای فصل گذشته گرفتیم و هدف ما این است که با شروعی قدرتمند آن را به فصل جدید انتقال دهیم. آیا می توانیم این کار را انجام دهیم؟ خب، آن قطعاً مشخص خواهد کرد که ما تا چه اندازه در لیگ برتر رقابت خواهیم، انجام این کار مهم ترین هدف است. دومین هدف مهم جذب بازیکنان جدید و تقویت ترکیب است، من این انتظار را دارم اما همانطور که می دانید این کار هنوز انجام نشده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۲۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۹۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰