loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: جایزه های ماهانه می تواند یک سکوی پرتاب باشد
ونگر: جایزه های ماهانه می تواند یک سکوی پرتاب باشد

ونگر: جایزه های ماهانه می تواند یک سکوی پرتاب باشد


سرمربی آرسنال بعد از این که تیمش هر 6 بازی در ماه مارس را با پیروزی پشت سر گذاشت ، روز جمعه برای چهاردهمین بار به عنوان مربی ماه انتخاب شد.

این چهاردهمین باری است که این جایزه را می گیرد و ونگر از تیمش می خواهد که روند قابل ستایششان را در دو ماه پایانی لیگ حفظ کنند.

"از ثبات در عملکردمان خیلی خوشحالم. یک همچنین پاداشی فرصت خوبی است تا از کادر مدیریتیتان تشکر کنید که روزانه خیلی سخت با شما کار می کنند ، و از بازیکن ها که متحد و با ثبات بودند."

"من معتقدم که شما بیشتر می خواهید چون که یک ماه تنها بخشی از فصل است و حالا در دوره ای از فصل هستیم که هر بازی خیلی خیلی مهم است. می خواهم برای ماه های بعدی یک سکوی پرتاب باشم و حالا استوار و ثابت قدم باشیم."

الیویر ژیرو جایزه ی بهترین بازیکن ماه را کسب کرد و مربی او باور دارد که عملکرد قابل ستایش اخیر مهاجمش انعکاس افزایش خودباوری تیم است.

"او همیشه متحد است اما مراقب بودن و خونسردی او در مقابل دروازه بهتر است. تکنیک او که بازی را با بازیکنان اطراف مرتبط می کند خیلی بهتر است و من فکر می کنم که در حقیقت الیویر مصالح بودن ما یک سوم دفاعی حریف است."

"زمانی که دور از دروازه بازی می کنید ، خیلی بازی او نیست. او بیشتر بازیکنی است که نیاز دارد بر بازی تسلط داشته باشد و در یک سوم دفاعی حریف باشد. زمانی که این ها را دارید ، او بازیکن خیلی خطرناکی است."

"حقیقت این است که ما یک مقدار اعتماد به نفس بیشتری داریم. ما در یک سوم دفاعی حریف تسلط بیشتری بر بازی برابر تیم مقابل داریم. اجازه دهید که او بیشتر موثر شود."


توجه: "این مصاحبه قبل از بازی با لیورپول صورت گرفته است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۱۶
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰