loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: جک سابق بازگشته است
ونگر: جک سابق بازگشته است

ونگر: جک سابق بازگشته است


جک پس از بازگشت ار مصدومیت 17 ماهه ای که داشت 8 بازی برای آرسنال انجام داده و ونگر معتقد است ملی پوش انگلیسی تیمش در آستانه رسیدن به اوج آمادگی است.

در پیروزی 2-0 آرسنال مقابل وستبروم ویلشر با پاس های هوشنمندانه، دقیق، سرعت دادن به بازی و برتری مقابل بازیکنان مقابلش نقشی محوری داشت و ونگر اشاره میکند که استراحت دادن به او در دیدار چهارشنبه مقابل المپیاکوس تاثیر آشکاری در عملکرد خوبش در این بازی داشته است.

رئیس می گوید: " من هنوز باید درمورد او محتاط باشم اما شنبه برای اولین بار او را به بازیکنی که هست بسیار بسیار نزدیک دیدم. بله، جک جوان سابق ما بازگشته است.

" باید ببینیم آیا نسبت به آن واکنشی نشان خواهد داد یا خیر اما در دیدار چهارشنبه مقابل المپیاکوس ماندن و استراحتش در خانه خوب بود. هر چند وقت یک بار به او استراحت داده می شود، شاید هر دو یا سه بازی یک بار به او استراحت دهم.

" اما زمانی که او در چنین سطحی بازی می کند و و ما برای پیروزی در بازی ها تحت فشاریم سخت است که از او چشم پوشی کنید.

" به خوبی توپ گیری می کند و زمانی که با توپ می دود تفاوت ایجاد می کند. داشتن بازیکنانی در خط میانی که بتوانند با پاس هایشان در فضاهای خالی بین مدافعین فرصت گلزنی ایجاد کنند مهم است و او این توانایی را دارد.

" نه، او هنوز در بهترین فرمش قرار ندارد اما نمایشی که دیدار شنبه ارائه داد نشان داد رسیدن به آن دور نیست."

شور و شوق ویلشر برای فوتبال حتی پیش از اینکه به تیم اصلی راه یابد مشخص بود و ونگر معتقد است نگرش این بازیکن 20 ساله در تمرینات به آمادگی او سریع تر از چیزی که انتظار می رفت کمک زیادی کرده است.

" او به خوبی بازی خود را آنالیز می کند و نسبت به خود بسیار مصر و پرتوقع است، در تمرینات به سخت تلاش می کند و بازیکن سخت کوشی است.

" او بازیکن مشتاقی است، روز قبل از بازی برای چالش ها می رود و من نیز مانعش نمی شوم؛ چرا که فکر میکنم داشتن چنین نگرشی خوب است. زمانی که بهترین بازیکنان این نگرش را دارند شما همواره یک شانس دارید.

" چیزی که مرا شگفت زده کرده پیشرفت او پیش از برنامه ریزی ای که برای بهبودش شده بود. انتظار داشتم در فوریه سال جدید به بهترین فرمش بازگردد اما به نظر می رسد زودتر از انتظارات من به آن رسیده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۲۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰