loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: حالا شرایط خوبی برای بازی با استوک داریم
ونگر: حالا شرایط خوبی برای بازی با استوک داریم

ونگر: حالا شرایط خوبی برای بازی با استوک داریم

 
آرسنال تنها 1 بازی از 8 بازی لیگ برتر در ورزشگاه بریتانیا را پیروز شده است.
 
شاگردان ونگر فصل گذشته 3-2 برابر استوک شکست خوردند ولی ونگر حالا اطمینان دارد که تیمش قدرت لازم برای چالش بریتانیا را دارد.
 
"فصل گذشته با دفاع بسیار جوانی به استوک رفتیم - بلرین، جمبرز و مارتینز در عقب زمین بازی می‌کردند و در ابتدای بازی غافلگیر شدیم.
 
"آنها طی سال‌های متمادی یک فوتبال کارآمد و سنتی انگلیسی را به نمایش گذاشته‌اند و هیچ تیمی دوست ندارد مقابل آنها بازی کند و البته باد هم در ورزشگاه آنها زیاد می‌وزد. همچنین فراموش نکنیم آنها برای سال‌ها در زمین کوچک ورزشگاه خودشان بازی کرده‌اند - جایی که وقتی روری دلاپ در این تیم بود هر پرتاب اوتی جلوتر از خط نیمه در واقع یک کرنر برای آنها بود.
 
"در بازی امروز چک 34 ساله، مرتساکر 30 ساله، کوشلنی 30 ساله و مونرئال هم 30 ساله هستند. پیش از این چنین سطح تجربه‌ای را نداشته‌ایم و این کمی به ما کمک خواهد کرد.
 
"فکر می‌کنم تیم احساس قدرت بیشتری دارد. استوک همیشه یک آزمون برای تیم است. البته رکورد بد ما در زمین آنها هم علیه ما است ولی از طرفی جالب هم خواهد بود چون یک چالش ذهنی خواهیم داشت و باید نشان بدهیم پیشرفت کرده‌ایم و با بازی آنها کنار خواهیم آمد.
 
"من پیشرفت تیم در سال 2015 را احساس می‌کنم. ما نتایج‌مان را تثبیت کردیم و به ثبات رسیدیم و البته بزرگترین چالش ما بردن بازی‌های بزرگ بود.
 
"این باعث می‌شود وقتی برای بردن لیگ برتر مبارزه می‌کنید احساس قدرت بیشتری بکنید. اخیرا یونایتد و سیتی را برده‌ایم بنابراین می‌توانیم خوب کار کنیم."
 
تاکنون هر تیمی که لیگ برتر را برده است در زمین استوک بازنده نبوده و ونگر معتقد است آرسنال آمادگی دارد تا نتایج ناامید کننده خودش در زمین استوک را تغییر دهد.
 
"امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و در این صورت یکشنبه شب به همه شما زنگ می‌زنم تا مطمئن شوم در رسانه‌هایتان آمار ما را به روز کرده‌اید!"
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۵۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰