loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: حرفه ای و خونسرد بودیم
ونگر: حرفه ای و خونسرد بودیم

ونگر: حرفه ای و خونسرد بودیم


آرسنال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل ویگان پس از اینکه موفق شد با گل دیرهنگام پر مرتساکر بازی را به تساوی بکشاند در ضربات پنالتی نیز موفق عمل کرد و میکل آرتتا، کیم کالستروم، اولویه ژیرو و سانتی کازورلا همه برخلاف جهت اسکات کارسون توپ را وارد دروازه کردند.

لوکاژ فابیانسکی با مهار دو پنالتی اول ویگان به قهرمان این مسابقه تبدیل شد و ونگر از این پیروزی احساس رضایت دارد.

او به Arsenal Player گفت: " من باور داشتم که می توانیم برنده شویم اما آنقدر در فوتبال بوده ایم تا بدانیم که پنالتی ها می تواند برای هر یک از دو طرف خوب پیش رود.

" مهم بود که کار را خوب شروع کنیم و دروازه بان ما سطح اطمینان ما را در روش خوبی قرار داد، سپس در روشی بسیار حرفه ای و خونسرد از آن استفاده کردیم.

" به روحیه و از نظر روانی به اطمینان خاطر نیاز داشتیم، به نظرم هر دو را نشان داده ایم چرا که ابتدا ۰-۱ عقب افتادیم، برگشتیم و نتوانستیم گل دوم را بزنیم اما در مجموع در هر دو جنبه روحی و روانی در حد انتظار بودیم.

" سپس این یک بازی کلاسیک جام حذفی بود که در تاریخچه رقابت های نمونه آن را دیده ایم. تنها تفاوت این است زمانی که خودتان آن را تجربه می کنید می بینید که سخت است آن را پشت سر بگذارید اما ما به خوبی این کار را انجام دادیم.

" ویگان در زمین منچستر سیتی پیروز شد، به طور اتفاقی در خانه منچستر سیتی برنده نمی شوید و آن ها دلیلش را نشان دادند. ما باید از نظر روانی کاملاً قوی ظاهر می شدیم و خوشحالم که آنطور واکنش نشان داده ایم؛ زیرا در این مورد زیر سوال رفته بودیم.

" پس از یکشنبه گذشته هفته بسیار بسیار سختی را پشت سر گذاشته ایم، ما واکنش مناسبی نشان داده ایم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۲۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰