loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: خستگی تنها یکی از عوامل شکست بود
ونگر: خستگی تنها یکی از عوامل شکست بود

ونگر: خستگی تنها یکی از عوامل شکست بود



بعد از شکست 2-0 آرسنال در خانه مقابل سوانسی آرسن ونگر گفت که تیمش خسته بوده است و این صحبت در حالیست که تنها یک سوم از فصل سپری شده است. سرمربی فرانسوی توپچی ها در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل المپیاکوس در این مورد شفاف سازی کرد.

" مردم گاهی اوقات خستگی در فوتبال انگلستان را خیلی خوب درک نمی کنند. آنها فکر می کنند شما فقط در پایان فصل می تواند خسته باشید.

" از نظر من این مساله عدم سرحال بودن است و شما با چند روز استراحت خود را بازیابی خواهید کرد. اگر الان شما را با خود بیرون ببرم می توانم ظرف 10 دقیقه خسته تان کنم! اما شما فردا خود را بازیابی خواهید کرد و برای دو ماه خسته نخواهید ماند. وقتی در لیگ قهرمانان حضور دارید این خستگی می تواند با انجام بازی های مداوم رخ بدهد اما این بخشی از حرفه ماست و من نمی خواهم از آن شکایت کنم.

" من اعتقاد دارم سوانسی تیم خوبی است. آنها خوب بازی کردند در حالی که ما در بهترین فرم خود نبودیم. اگر شما در این لیگ در چنین شرایطی باشید می توانید بازنده شوید.

"این یک بهانه نیست و از من به خاطر شکست به سوانسی رفع مسئولیت نمی کند اما من اعتقاد دارم پیش از نیز این مساله رخ داده است و من تا حد امکان بعد از هر شکست تلاش می کنم خود را هدف انتقادات قرار دهم. سر حال نبودن تیم فقط بخشی از چرایی شکست است. بعضی از بازیکنان چهارشنبه مقابل اورتون بازی نکرده بودند بنابراین آنها خسته نبودند.

" در حال حاضر این مد روز است که علیه آرسنال قرار بگیرید، بنابراین هر کلمه ای که بگویید مردم از آن بر علیه شما استفاده می کنند. اما این باعث نمی شود چیزی را که به آن باور دارم نگویم.

" ما چند بازیکن بین المللی را داشتیم که شنبه ، چهارشنبه و مجددا شنبه بازی کردند و جزو تیم هایی بودیم که در لیگ برتر دو بازی خارج از خانه کردند. این دلیلی است که چرا من احساس کردم فاقد شادابی بودیم اما آن تنها عامل باخت نبود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۴
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۲۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰