loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: در انگلستان مشکل تبانی وجود ندارد
ونگر: در انگلستان مشکل تبانی وجود ندارد

ونگر: در انگلستان مشکل تبانی وجود ندارد



دفتر پلیس اروپا از 18 ماه پیش تحقیقات گسترده ای را بر روی تبانی های انجام شده در بازی ها انجام داد و آنها اثبات کرده اند که در 680 بازی در سرتاسر جهان تبانی رخ داده است که شامل یک بازی از لیگ قهرمانان نیز که در انگلیس برگزار شده است می شود. 425 نفر از داوران بازیها ، مقامات باشگاهها ، بازیکنان و مجرمین متهم به شرکت در این تبانی ها هستند و وسعت این فساد ونگر را شگفت زده کرده است.

" تعداد بازی هایی که نتیجه آن با تبانی رقم خورده بود واقعاً یک سورپرایز بود.

" نمی توانم آن را قبول کنم و همواره اعتقاد داشته ام که در فوتبال تقلب های زیادی وجود دارد و ما برای مقابله با چیزی هایی که اتفاق می افتد به اندازه کافی قوی نیستیم ، نه در برخورد با دوپینگ ، نه در برخورد با فساد داوران و نه در برخورد با تبانی.

" اکنون زمان آن است که ما در روشی کاملاً قاطع با این مشکل مقابله کنیم و افراد متخلف نیز به گونه بسیار شدیدی مجازات شوند. ورزش پر از اسطوره هایی است که در حقیقت متخلف و متقلب هستند. اخیراً نیز نمونه دیگری از این موارد داشتیم و همه ما این مسئولیت را داریم که در مقابله با آن مبارزه کنیم."

فوتبال انگلستان در هفته ها و ماه های آتی تحت بررسی دقیق قرار خواهد گرفت اما ونگر بر این باور است که فوتبال این کشور درگیر تبانی نیست.

" به هیچ وجه فکر نمی کنم که در بازی های انگلیس این مشکل وجود داشته باشد. این دلیلی است که چرا این مساله برای ما شوکه کننده است زیرا ما متقاعد شده ایم که در انگلستان در دنیایی زندگی می کنیم که اگرچه دنیای کامل و بی عیبی نیست اما فکر نمی کنم که مشکل تقلب یا تبانی وجود داشته باشد.

" اگر منصفانه نگاه کنیم به شما خبرنگاران از این بابت اعتبار می دهم زیرا رسانه های انگلیس در مقابل با این مشکلات بسیار سختگیر هستند.

" شخصاً احساس می کنم فوتبال انگلستان 100 درصد از تبانی مبرٌاست. فکر نمی کنم که داوران فاسد باشند.

" این مسائل پیش از این در اروپا رخ داده است ، باور من این است ، داوران خصوصاً در برخی کشورها همیشه عادلانه قضاوت نکرده اند. اما شما همیشه باید مراقب باشید ، بر باورهای خود استوار بمانید و آنها را به اثبات برسانید و اینگونه انجام تبانی دشوار تر خواهد شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۵۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰