loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر در مورد بازگشت از شکست و واردی
ونگر در مورد بازگشت از شکست و واردی

ونگر در مورد بازگشت از شکست و واردی

 
در مورد بازگشت از شکست
 
ما از یک بازی نا امیدانه بیرون آمدیم اما ما می دانیم نباید می باختیم.ما در این بازی سزاوار باخت نبودیم و من اعتقاد دارم این تیم انعطاف پذیر ، متمرکز و بلند پروازانه است و فردا به خوبی به ما پاسخ خواهد داد.
 
در مورد جیمز واردی
 
او کاملا فوق العاده است.آن یک معجزه نیست ، زیرا آن نتیجه کیفیت اوست.معجزه این است که او در فلیتوود بازی می کند و قبلا در لیگ برتر بازی نمی کرده است.
 
در مورد لستر
 
آن یک شگفتی است زیرا آنها در فصل قبل در پایین جدول قرار گرفتند و در هفت بازی گذشته خود موفق به برد شده اند.هنگامی که ما در فصل گذشته در امارات مقابل آنها بازی کردیم ما به این نتیجه رسیدیم که چیز خاصی در آنها وجود دارد و در حال حاضر موجب شگفتی همه شده اند و من به آنها تبریک می گویم.
 
در مورد اینکه آیا رئال مادرید سراغ شما آمده است یا نه
 
نه و من از رافائل بنیتز بطور کامل پشتیبانی می کنم ، او یک مربی برجسته است.من فکر می کنم نباید این موضوع را تا حدی جدی گرفت که بعد از 12 بازی او را اخراج کنند.من امیدوارم فلورنتینو پرز از او حمایت کند.
 
در مورد این که چرا وقتی دو یا چند بازیکن دوپینگ کرده اند یوفا به مسئله محرومیت ها رسیدگی می‌کند
 
آن قانون عجیبی است.این قانونی است که توسط یوفا برنامه ریزی و اجرا شده است امامن شخصا با این قانون موافق نیستم. شما نمی توانید بگویید آن تیم بازیکن دوپینگی دارد ولی باز هم نتیجه را تغییر ندهید. این بدین معنی است که شما اساسا دوپینگ را پذیرفته اید. اما آن یک قانون است و ما آنرا می پذیریم. ما‌ باید به خودمان نگاه کنیم و به عملکرد خودمان توجه کنیم.
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۲
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰