loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر در مورد بهترین پست برای ولکات
ونگر در مورد بهترین پست برای ولکات

ونگر در مورد بهترین پست برای ولکات

 
"نرفتن به یورو برای تئو شوک بزرگی بود. شاید در بعضی از بازی‌ها احساس کرد که خوب کار نکرده است... خصوصا در یک بازی علامت سوال بزرگی در مورد تئو ولکات ایجاد شد - بازی برابر منچستر یونایتد - که همه او را برای بازی در پست مهاجم نوک زیر سوال بردند. من در آن روز فکر کردم که او عملکرد خوبی نداشت. البته فقط ولکات نبود که عملکرد خوبی نداشت، همه بازیکنان همینطور بودند. پس از آن بازی بود که مردم نسبت به او شکاک شدند.
 
"باور دارم او همه فاکتورهای لازم برای اینکه مهاجمی عالی باشد را دارد - به خاطر کیفیت فرارهایی که انجام می‌دهد. او بازیکن باهوشی است و یک تمام کننده خوب. او مدافع خوبی نیست به همین خاطر باور دارم استفاده از فرارهای او در یک سوم دفاعی حریف برای ما بسیار کارآمد خواهد بود. فکر می‌کنم گلزنی در پست مهاجم نوک به او اعتماد به نفس بازی در آن پست را بدهد و شاید آهسته آهسته او را متقاعد کند که می‌تواند مهاجمی فوق العاده باشد. امروز‌ها از وینگ‌ها انتظارات دفاعی زیادی وجود دارد و وقتی او در وینگ بازی کند قسمت زیادی از کیفیت‌های او از دست می‌رود. من درون ذهن خودم او را بیشتر در پست مهاجم بازی خواهم داد.
 
"می‌دانید که سال گذشته او برای بازی کردن در گست مهاجم مصمم بود و به نظر من بازی مقابل منچستر یونایتد ذهنیت او را تغییر داد و اینکه برای یورو هم انتخاب نشد ضربه بزرگی برای او بود. تئو باهوش است و به خوبی اتفاقات پیرامون خودش را درک می‌کند و از نظر ذهنی هم بسیار قوی است. تمرینات و تلاش او از ابتدای آماده‌سازی باعث شده من به صورت مثبتی فکر کنم که می‌توانیم فصلی عالی را برای او رقم بزنیم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۵/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۹۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰