loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر در مورد تساوی و رده ی سوم
ونگر در مورد تساوی و رده ی سوم

ونگر در مورد تساوی و رده ی سوم


در مورد عملکردتان در نیمه دوم...

از عملکرد راضیم. تنها افسوس من از این بابت است که 3 امتیاز را در نیمه دوم نگرفتیم. نیمه اول را کند آغاز کردیم منچستریونایتد در آغاز بُرنده تر بود و ما هم باز بودیم هم در طول و هم در عرض. در نیمه دوم فشرده تر بازی کردیم و موفق شدیم، واکنش خارق العاده ای نشان دادیم و امتیازی را گرفتیم که لیاقتش را داشتیم.


در مورد علت این که آرسنال شروع کندی داشت...

در مالکیت توپ مان کمی زیادی ترسو و محافظه کار بودیم و از یکدیگر هم فاصله زیادی داشتیم. در نیمه دوم فشرده تر شدیم و فرصت های خوبی روی ضد حملات ایجاد کردیم. سریع تر بودیم و در پایان بازی فرصت کافی برای بردن هم داشتیم.


در مورد این که برای تضمین رتبه سوم فقط به یک امتیاز دیگر احتیاج دارید...

این مسئله فشار را در تعطیلات و آماده سازی ها از دوش ما بر می دارد زیرا همیشه وقتی آماده می شوید آن را در ذهن دارید. وقتی انجامش بدهیم خارق العاده خواهد بود اما هنوز انجام نشده و باید کار را تمام کنیم. دو بازی خانگی داریم پس بیایید روی بازی بعد تمرکز کنیم و می توانیم چهارشنبه شب برابر ساندرلند آن [رتبه سوم] را تضمین کنیم.


در مورد سوم شدن...

رضایت همواره پرسشی فریبکار است. اگر در اکتبر از من پرسیده میشد می گفتم بله. البته در کل شما می خواهید اول باشید اما 17 تیم دیگر می خواهند جایگاهشان را با شما عوض کنند. این تداوم در نتیجه گیری ما و سکویی برای بهتر کار کردن در فصل بعد است. هدف ما این است.


در مورد این که آرسنال چقدر به رقابت قهرمانی نزدیک است...

سخت است که این را بگویید زیرا نمی دانید که فصل بعد تیم ها چقدر قوی خواهند بود. منچستریونایتد ، منچسترسیتی و لیورپول ، همه در بازار خواهند بود بنابراین سخت خواهد بود بدانید. باور دارم که فصل را تمام می کنیم و احساس خواهیم کرد که در لیگ برتر نسبت به فصل قبل پیشرفت داشته ایم چون که ما در مقابل تیم های کوچک استوار بودیم اما حالا مقابل تیم های قدرتمند هم قوی تر هستیم. این سطح فکر بزرگی برای انجام بهتر است.


در مورد گدیون زلالم...

من به بازیکنان این آزادی را می دهم که قلبشان در هر جا است برای آن جا بازی کنند. انسان های بسیاری متعلق به دو یا سه کشور هستند و این واقعاً جالب است. او مورد خیلی جالبی است چون که او تا 9 سالگی در آلمان بوده است و پس از آن از 10 تا 15 سالگی در آمریکا زندگی کرده است. شاید این سنی باشد که شما خانواده را ترک می کنید و شروع به یافتن دوستانی می کنید. او این را احساس کرد که باید برای آمریکا بازی کند.


در مورد این که او به دوره ی قرضی می رود...

احتمال دارد. من همیشه بازیکنان را در پیش فصل امتحان می کنم و بعد از آن ارزیابی می کنم که آن ها چقدر به تیم اصلی نزدیک هستند. اگر فصل بعد به تیم اصلی نزدیک نباشد ، بله ، او باید در جای دیگری بازی کند.


در مورد این یورگن کلینزمن سرمشق مناسبی خواهد بود...

الگوی بسیار خوبی است. او در بالاترین سطح بازی کرده است و حالا او شروع کرده است که تجربه ی خوبی در مربیگری داشته باشد که برای او عالی خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۲۸
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰