loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر در مورد قهرمانی و انتقالات
ونگر در مورد قهرمانی و انتقالات

ونگر در مورد قهرمانی و انتقالات

در مورد قهرمانی در لیگ برتر...

 

این هدف ماست و فکر می کنیم در لیگی بسیار رقابتی شانسی برای انجام این کار داریم. فصل قبل سوم شدیم و جام حذفی را بردیم و این نشان میدهد از قهرمانی لیگ خیلی دور نیستیم. گروه خوب و منسجمی داریم و باور دارم انها گروهی هستند که جاه طلبی بهتر کار کردن را دارند. این هدف ماست اما تا قبل از شروع فصل دشوار است که بدانیم چقدر خوب هستیم. مسئله مهم این است که تا حدی که می توانیم خوب تمرکز کنیم سپس شانسی خواهیم داشت.

 

در مورد این که آرسنال به خرید های بیشتری نیاز دارد...

 

ضمانت نمی کنیم که می توانیم کسی را جذب کنیم و از ترکیبی که دارم راضی هستم. اگر بازیکنی با پتانسیل خاص که می تواند ترکیب را تقویت کند پیدا کنم او را جذب می کنم. بستگی دارد چه کسی در بازار است. در این لحظه کار ساده ای نیست زیرا باشگاه های زیادی برای خرید کردن در بازار هستند و تعداد بازیکنانی که می تاونند باشگاه های بزرگ اروپا را تقویت کنند بسیار محدود است.

 

در مورد کریم بنزما...

 

نمی دانم این داستان از کجا می آید ولی در این لحظه چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

 

در مورد مواجه نشدن با استوک در فینال....

 

وقتی به استوک می رویم جو خاصی انجا وجود دارد که بسیار انگیزه دهنده است. در نهایت فصل قبل آنجا باختیم اما فقط می توانیم خودمان را به خاطر کیفیت پایین عملکردمان سرزنش کنیم. استوک در برابر همه متعهد است اما این درست که انها فصل قبل فوتبال خوب هم بازی کردند.

 

در مورد روند کارهای پزشکی و آمادگی جسمانی باشگاه...

 

همیشه سعی می کنیم در همه بخش ها پیشرفت کنیم و این درست است که اخیرا در بخش پزشکی به آمادگی جسمانی توجه بیشتری داشته ایم. هر فصل سعی می کنیم جلوتر برویم و حس می کنیم فصل قبل خیلی بهتر از گذشته کار کردیم. اکنون با 27 بازیکن به اینجا آمده ایم 3 دروازه بان و  24 بازیکن دیگر و آنها آماده بازی روز شنبه هستند.

 

در مورد رابین ون پرسی...

 

غافلگیری بزرگی است از رفتن رابین ون پرسی به ترکیه و فنرباغچه در این تابستان کاملا غافلگیر شده ام. برای فوتبال انگلیس یک ناکامی است چون او بازیکنی استثنایی است او یکی از بهترین بازیکنانی است که تعلیم داده و تکنیکی استثنایی دارد. نمی دانم چه اتفاقی افتاد یا چرا جدا شد ولی رفتن او به ضرر لیگ برتر است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۲۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۸۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰