loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر در مورد مدیریت کردن آمادگی بدنی اوزیل
ونگر در مورد مدیریت کردن آمادگی بدنی اوزیل

ونگر در مورد مدیریت کردن آمادگی بدنی اوزیل

 
مسوت هر 3 بازی توپچی‌ها در کریسمس را از ابتدا آغاز کرد و یک گل زد و دو پاس گل داد تا آرسنال سال 2015 را در صدر جدول تمام کند.
 
اوزیل در بهترین فرم دوران فوتبال خودش قرار دارد و در فصل جاری روی 19 گلِ آرسنال تاثیر مستقیم داشته است. ونگر می‌گوید هافبک آلمانی‌اش از استراحت‌های ویژه سود می‌برد.
 
"در دوره بازی‌های ملی یک هفته به مسوت استراحت دادم. در حال حاضر هم زیاد تمرین نمی‌کند و ما بین بازی‌ها استراحت زیادی به او می‎دهیم.
 
"او بازیکنی است که بین بازی‌ها، اگر فقط آمادگی بدنی اولیه را هم داشته باشد می‌خواهد مسابقه بعدی را بازی کند. بازیکنان با هم متفاوت هستند - گاهی اینطور به نظر می‌رسد که بازیکنان تکنیکی برای بازی کردن به انرژی کمتری نسبت به سایرین نیاز دارند و این برای آنها طبیعی است.
 
"چرخشِ ترکیب در مرکز تیم نسبت به گوشه‌ها حساس‌تر است. اگر به الکس اوکسلید چمبرلین و جوئل کمپبل بازی بدهم زیاد نمی‌توان اسم آن را چرخش گذاشت ولی در قلب تیم، مثلا دفاع وسط و هافبک وسط، چرخش ریسک بیشتری دارد.
 
"شما همچنین تاثیری که اوزیل می‌تواند روی بازیکنان داشته باشد را می‌بینید. رقابت در لیگ برتر بسیار نزدیک است و اگر شما به یک بازی تعیین کننده بروید و به مسوت اوزیل یا بازیکنان کلیدی دیگری استراحت بدهید، بازیکنان دیگر بلافاصله خواهند گفت چرا؟ و حتی خود بازیکن هم همین را خواهد گفت.
 
"وقتی به ساوتهمپتون باختیم همه به من گفتند چرا ترکیب را نچرخاندی؟ و وقتی برای بازی با بورنموث در ترکیب چرخش ایجاد کردم همه گفتند چرا ترکیب را چرخاندی؟ برای بازی با ساوتهمپتون 5 روز فرصت استراحت داشتیم و این مدت باید کافی باشد (بنابراین نیازی به چرخش ترکیب نبود)."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۰۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰