loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: دوره مهمی است
ونگر: دوره مهمی است

ونگر: دوره مهمی است


آرسنال شنبه میزبان لیورپول تیم دوم لیگ خواهد بود و پس از آن نیز باید در خانه بوروسیا دورتموند و منچستر یونایتد به میدان برود.

ونگر قبول دارد که هفته جاری آزمونی جدی برای شاگردانش خواهد بود اما آن را فرصتی برای بازیکنانش می داند تا اعتبار و توانایی خود را ثابت کنند.

" قطعاً دوره مهمی است اما کاملاً [ به تیمم ] اطمینان دارم و می توانید ببینید که کاملاً آرام هستم؛ زیرا کاملاً مطمئنم که به خوبی با آن مواجه خواهیم شد.

" من این را به عنوان فرصتی برای نشان دادن نقاط قوتمان قلمداد می کنم و کاملاً اطمینان دارم که بازیکنانم برای آن آماده خواهند بود و از این فرصت استفاده می کنند.

" در چنین بازی هایی که انجام می دهیم ( مثل بازی مقابل لیورپول ) به نکات زیادی درمورد تیم خود پی می برید، من نیازی ندارم که چیزهای خیلی زیادی را متوجه شوم؛ زیرا ما تیم بسیار باثباتی هستیم که از اول ژانویه بیش از بقیه امتیاز گرفته ایم.

" در طول دوره بهار چیزهای زیادی درمورد تیمم آموختم، زمانی که در موقعیت دشوار و استرس زایی بودیم و باید در تمام بازی های خود برنده می شدیم، می دانم که این بچه ها چقدر قدرتمند و مشتاق هستند."

در این تابستان گمانه زنی هایی زیادی درمورد احتمال انتقال لوئیس سوارز به آرسنال وجود داشت اما ونگر می گوید از عملکرد ژیرو در این فصل رضایت دارد.

" در حال حاضر روی آن مساله متمرکز نیستم، آنچه برای من مهم است این است که ژیرو از آغار فصل ثابت کرده مهاجمی استثنایی است.

" آن ها سبک بازی متفاوتی دارند، ژیرو یک مهاجم هدف واقعی است که به خوبی از فضا و قدرتش استفاده می کند و در واقع یک مهاجم مرکزی است، سوارز بیشتر بازیکنی است که به جناحین می رود، به عمق خط میانی می آید و بیشتر یک دریبل زن است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۱۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰