loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: رفتن به پلی آف برای ما گران تمام خواهد شد
ونگر: رفتن به پلی آف برای ما گران تمام خواهد شد

ونگر: رفتن به پلی آف برای ما گران تمام خواهد شد


توپچی ها در حال حاضر در جدول سوم هستند و اگر روز یکشنبه منچستر یونایتد را در الدترافورد شکست دهند ، قطعاً به پلی آف لیگ قهرمانان نخواهند رفت.

پس از این که توپچی ها در 9 سال گذشته 7 فصل را در پلی آف بوده اند و تجربه ی کامل را دارند ، ونگر به خوبی از اثری که می توانند داشته باشند آگاه است.

"هر روز در تمرین باید تمرکز کنید. شما همچنین باید به آن روز هم فکر کنید. بعضی اوقات ما در قهرمانی بازی می کنیم و بعضی اوقات در رقابت برای کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان و دوباره برمیگردیم و در قهرمانی بازی می کنیم."

"بعضی اوقات شما در اودینزه صعود می کنید و سه روز بعد باید با همان تمرکز به الدترافورد بروید اما شما بیشتر فرصت باختن را دارید تا بردن بنابراین بعضی اوقات بازی در پلی آف ، برای ما در لیگ برتر گران تمام خواهد شد."

"[تنش] بخشی از آن است. در پایان روز ، تیمی که کار را در رده ی پنجم تمام می کند می خواهد که آن تنش را داشته باشد بنابراین ما نمی توانیم شکایت کنیم. ما با این مسئله چند سالی است کنار آمده ایم اما اگر مستقیم به جام وارد شویم ، بهتر است."

"در حال حاضر ما روی این تمرکز کرده ایم که کار را در بالاترین سطح ممکن تمام کنیم و فصل را به خوبی پایان دهیم. بعد از آن با عواقبش کنار می آییم. می دانیم که در چهار تیم هستیم. می دانیم که می توانیم بهتر باشیم. بنابراین بیایید برای آن تلاش کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۲۶
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰