loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: زمان بندی بازی ها مانع ما در اروپا می شود
ونگر: زمان بندی بازی ها مانع ما در اروپا می شود

ونگر: زمان بندی بازی ها مانع ما در اروپا می شود


توپچی ها در ماه فوریه با برنامه ای بسیار فشرده مواجه خواهند شد، جایی که در فاصله زمانی ۱۱ روز باید به مصاف لیورپول، منچستر یونایتد، لیورپول ( جام حذفی ) و بایرن مونیخ بروند.

ونگر درک می کند که زمان بندی بازی ها در اختیار شرکت های تلویزیونی است اما معتقد است که اگر برنامه تیم های لیگ برتری حاضر در لیگ قهرمانان تا این اندازه فشرده نباشد آن ها شانس خوبی برای صعود به مراحل بالاتر رقابت های اروپایی خواهند داشت.

" در سایر لیگ ها آن ها به تیم های خود کمک می کنند، پیش از این در جلسات یوفا اشاره کردم که اطمینان حاصل شود تمام تیم ها به اندازه هم استراحت داشته باشند.

" در برخی لیگ ها مانند پرتغال آن ها گاهی اوقات بازی ها را لغو می کنند، آن ها چیزی را که خودشان خواستند انجام دادند و بازی پیش از لیگ قهرمانان را لغو کردند.

" برای رقابت شاید بهتر باشد که تمام تیم ها دقیقاً به یک اندازه استراحت داشته باشند.

" سخت است که بگویید این مساله چقدر تفاوت ایجاد می کند اما به عنوان مثال در صورتی که یک کوفتگی بد روی عضله خود داشته باشید و اگر فقط سه روز زمان برای بهبودی داشته باشید با یک روز بیشتر بازیکن می تواند بازی کند اما با یک روز کم تر قادر به بازی کردن نیست.

" در مصدومیت های جزئی پس از ۲۴ ساعت بهبود می یابید و این می تواند باعث تفاوت شود. همچنین از نظر بازیابی روحی-روانی نیز بهتر است، گاهی پس از یک بازی بیش از حد هیجان زده می شوید [ و نیاز به بازیابی روانی دارید.]

" نمی خواهم به خاطر آن کسی را سرزنش کنم، فکر هم نمی کنم کسی برای سرزنش شدن وجود داشته باشد، این تنها درمورد مسیری است که حق پخش مسابقات فروخته می شود.

" امروزه این شرکت های تلویزیونی هستند که تصمیم می گیرند، من حتی نمی توانم لیگ برتر را مقصر بدانم؛ زیرا شرکت های تلویزیونی هستند که حرف آخر را می زنند. اگر آن ها بخواهند بازی آرسنال با لیورپول یک شنبه انجام شود یک شنبه خواهد بود."

با فرا رسیدن بازی های فشرده و بزرگ در ماه آینده چرخش در ترکیب یک عامل کلیدی خواهد بود اما رئیس قصد ندارد یکی از جام ها را جدی تری از بقیه بگیرد.

" در مرحله ای نیستیم که یک انتخاب داشته باشیم، به عنوان مثال ما پس از جام حذفی در لیگ قهرمانان بازی می کنیم. اگر من جام حذفی را قربانی کنم و پس از آن از لیگ قهرمانان هم حذف شویم آنگاه احمق به نظر می رسیم.

" فقط باید با این نگرش جلو برویم و امیدوار باشیم که شرایط خوب پیش رود و در مسابقات باقی بمانیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰