loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: سبک ما می تواند موفق شود
ونگر: سبک ما می تواند موفق شود

ونگر: سبک ما می تواند موفق شود

 
هفته گذشته توپچی ها با نمایشی تهاجمی و زیبا هال را در خانه خودش زمین‌گیر کردند تا روند پیروزی ها و 11 بازی بدون شکست را ادامه دهند.
 
با وجود فرم خوب 2015، توپچی ها نتوانستند قهرمان شوند ولی ونگر اطمینان دارد با پایبندی به سبک تهاجمی، تیمش قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
 
"نتیجه گرفتن لزوما به سبک بازی شما مربوط نیست بلکه به خوب بازی کردن آن سبک بستگی دارد.
 
"برای مثال شما بارسلونا را بابت روشی فوتبالی که دارد زیر سوال نمی برید. ولی وقتی آنها این روش را آغاز کردند شما می گفتید 'آیا بیش از اندازه یکنواخت نیستند؟' ولی مادامی که برنده شوند، مسلما آنها را زیر سوال نمی برید.
 
"شما نمی توانید هر 38 بازی را متقاعد کننده بازی کنید. لازم است که در تیم بالانس داشته باشید تا اگر در یک بازی آن شناوری را پیدا نکردید، باز هم بتوانید بازی را ببرید. در بیشتر مواقع هم یک مهارت فردی بازی را برای شما برنده می شود.
 
"بازی بارسلونا مقابل بایرن را دیدیم، بازی بسیار متعادل بود. ولی در یک صحنه توپ به مسی رسید و سرنوشت بازی تغییر کرد. متاسفانه گاهی اوقات باید بپذیرید که این بازی به یک ورزش انفرادی تبدیل می شود.
 
"با وجود تغییر مربیان در بارسلونا طی چهار یا پنج سال اخیر، مسی همیشه مسی بوده است. یک مربی مسی را خلق نکرده است. کاری که شما به عنوان یک مربی می توانید انجام دهید، بالا بردن سطح کل تیم است.
 
"در هر صورت شما نمی توانید روی این عامل که یک بازیکن توپ را بگیرد و به تنهایی وارد دروازه کند تاثیر بگذارید. من به آمارها نگاه کردم - او در لیگ 40 گل زده و 19 پاس گل داده است. این یعنی او روی 59 گل به شکل مستقیم نقش داشته. به عبارت دیگر، او به تنهایی به اندازه یک تیم گل زده است!"
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۲۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۹۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰