loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ستارگان نکست جن می توانند برای تیم اصلی بازی کنند
ونگر: ستارگان نکست جن می توانند برای تیم اصلی بازی کنند

ونگر: ستارگان نکست جن می توانند برای تیم اصلی بازی کنند


این مرد فرانسوی تا اینجا برای نخستین بار از بازیکنان جوانی مانند سرژ نبری، توماس آیزفیلد، مارتین آنگا، جرند مید و دیمین مارتینز در ترکیب تیم اصلی استفاده کرده است.

ونگر معتقد است رقابت های نکست جن تجربه مفیدی برای جوانان باشگاه بوده است و انتظار دارد برای بسیاری از آن ها به عنوان سرآغاز یک دوره حرفه ای موفق باشید.

رئیس می گوید: " در حال حاضر گروهی از بازیکنان خوب و بانشاط را دراختیار داریم و معتقدم در یکی دو سال آینده بیشتر آن ها را خواهید دید.

" آن ها تا اینجای فصل در رقابت های نکست جن عملکرد خوبی داشته اند، پنج یا شش بازیکن وجود دارد که می توانید تشخیص دهید در آینده به تیم اصلی راه می یابند. این می تواند گروهی از بازیکنانی را که با فلسفه ما پرورش یافته اند تشکیل دهد و می تواند آینده بلند مدتی برای باشگاه بسازد.

" رقابت های نکست جن تجربه بسیار جالبی است. اول از همه اینکه کیفیت بازی ها بسیار خوب است. همچنین آن ها با بهترین بازیکنان جوان سراسر اروپا رقابت می کنند، بنابراین ما می توانیم بازیکنانمان را با بهترین باشگاه های بزرگ دیگر مقایسه کنیم و آن ها نیز می توانند خودشان را مقایسه کنند.

" این به شما کمک می کند تا ببینید چه کسانی می تواند در آن سطح بازی کند. همچنین این بازی ها فشار مضاعفی را به آن ها وارد می کند که به بازدهی و نتیجه تلاش بازیکنانی که شانسی برای موفقیت در سطوح بالاتر دارند کمک می کند.

" در این فصل بازیکنانی مانند کریس اولسن، یان تورال و هکتور بلرین را دیده ایم. نمی خواهم کسی را فرموش کنم، مارتین آنگا نیز برای تیم اصلی بازی کرده است. بازیکنان جذاب زیادی در این گروه حضور دارند. می توانم بگویم هفت یا هشت بازیکن وجود دارد که برای بازی کردن در تیم اصلی شانسی واقعی دارند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۰۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰