loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: سه قهرمانی پیاپی خارق العاده خواهد بود
ونگر: سه قهرمانی پیاپی خارق العاده خواهد بود

ونگر: سه قهرمانی پیاپی خارق العاده خواهد بود

توپچی ها انتظار نه ساله شان برای فتح جام را در سال 2014 با قهرمانی در این رقابت پایان دادند. و فصل پیش نیز با پیروزی 4-0 مقابل استون ویلا موفق شدند دوباره این جام را بالای سر ببرند.

شاگردان ونگر باید در سه شنبه شب برای انجام بازی تکراری از دور پنجم جام حذفی در خانه هال به میدان بروند و ونگر می گوید که این جام همانند همیشه (برای ما) مهم است.

او می گوید: "اگر بتوانیم دوباره (برای سومین سال ) قهرمان شویم خارق العاده خواهد بود. هیچ کشوری نیست که در آن جام حذفی مهم تر باشد اما در فرانسه و اسپانیا هیچ تیمی از این رقابت غافل نمی شود. بارسلونا و رئال با تمام توان خود بازی می کنند و بهترین تیم خود را به میدان می فرستند.

"خود من جام حذفی را مهم ارزیابی می کنم و بنظرم رقابتی معتبر و فوق العاده است. و دلیلش این است که ( وقتی به صحبتهای مردم گوش می دهی ) آنها می گویند اگر در جام حذفی ببیازیم ، فاجعه است. شما نتوانید از یک طرف بگویید که این به رقابت کمتر از ارزش واقعی اش بها داده می شود و از طرف دیگر بگویید اگر در این جام ببازیم فاجعه خواهد بود.

"ما موفق شدیم در دو سال پیاپی دوبار قهرمان این رقابت شویم. و اکنون نیز سعی می کنیم تا بهترین عملکرد خود را نشان دهیم.

ونگر تاکید دارد که شاگردانش بعد از کسب یک امتیاز سخت در دربی شمال لندن با رویکردی مثبت به استادیوم کی سی خواهند رفت.

"بله ما حس متفاوتی داریم ، احساس می کنیم که بعد از 10 نفره شدن (مقابل تاتنهام) نمایش خوبی داشتیم (و توانستیم پاسخ مناسبی داشته باشیم).

"بعد از بازی سوانزی روحیه ما پایین بود چون شبی وحشتناک برای مان رقم خورده بود. ما پاسخ خوبی دادیم و نشان دادیم که گروه ما کاملا متحد است."

مترجم: مرتضی آب سالان

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰