loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: شخصیت کلید پیروزی ما بود
ونگر: شخصیت کلید پیروزی ما بود

ونگر: شخصیت کلید پیروزی ما بود


نتیجه 7-3 پیروزی آسانی به نظر می رسد اما در حقیقت آرسنال تا پیش از اینکه اولیویه ژیرو 4 دقیقه مانده به پایان بازی گل پنجم تیمش را به ثمر برساند در خطر از دست دادن امتیاز در این بازی بود.

ونگر معتقد است مهم نیست تیمش چگونه پیروز می شود، هر پیروزی از نظر امتیازات ارزش یکسانی دارد اما می گوید بازیکنانش با وجود اینکه سه بار در جریان این دیدار پیروزی را از دست دادند، نگرش خود را حفظ کردند و به همین دلیل آن ها را ستایش می کند.

رئیس می گوید: " این مهم ترین مساله است، حتی زمانی که بازی 3-3 بود نمی توانستید نشانه ای از ناامیدی در تیم ببینید. از نظر روحی روانی این کار آسانی نیست. ابتدا 1-0 پیش هستید، 1-1، 2-1، 2-2، 3-2، 3-3 و بار دیگر بازمی گردید. این آسان نیست.

" برنده شدن مهم ترین چیز است. نمی توانید در همه بازی ها با نتیجه 7-3 پیروز شوید. گاهی اوقات تیمتان باید بتواند 1-0 برنده شود. من از نتیجه ای که مقابل ویگان کسب کردیم کاملا رضایت داشتم؛ زیرا احساس کردم مقابل تیم خوبی بازی کردیم، تلاش زیادی کردیم و از نظر دفاعی کاملا مستحکم بودیم.

" دیدار مقابل نیوکاسل یک بازی کاملا متفاوت بود."

شاید بازی مقابل ویگان متفاوت بود اما در این فصل آرسنال بازی های پر گل زیادی داشته، نخستین پیروزی پر گل مقابل ساوتهمپتون بود، سپس کاونتری سیتی و ردینگ که مانند بازی تنیس بود و 6-1، 6-1 و 7-5 پیروز شدند.

همچنین توپچی ها پیش از دیدار مقابل نیوکاسل که 10 گل داشت دو پیروزی 5-2 مقابل تاتنهام و ردینگ نیز به دست آورده بودند و ونگر معتقد است پر گل بودن بازی های لیگ برتر نتیجه تاکتیک های مخاطره طلب و هجومی تر است.

" این بسیار متفاوت است. اول از همه اینکه سایر تیم ها پیشرفت کرده اند. نیوکاسل را ببینید، در خانه منچستر یونایتد سه گل می زنند سپس به اینجا می آیند و بار دیگر سه بار گلزنی می کنند.

" تیم های لیگ برتر از نظر کیفیت فنی پیشرفت کرده اند. متوقف کردن آن ها از بازی کردن سخت تر شده است. یک تیم شاید کم تر برای متوقف کردن سایر تیم ها از بازی کردن ساخته شده باشد. ما یک تیم تکنیکی و در نتیجه هجومی هستیم. همواره اینطور به نظر می رسد که می توانیم موقعیت گل خلق کنیم.

" نمی دانم چرا آرسنال تا به حال بازی های پر گل بسیاری داشته است. مردم درمورد ما بسیار کم حوصله بوده اند. ما یک تیم را بازسازی کرده ایم. شروع خوبی داشتیم، سپس کمی دچار لغزش شدیم و اکنون بازگشته ایم.

" باید تیم را بازسازی می کردیم و این را انجام دادیم. نیاز به زمان و درک کردن دارد. تا چه اندازه خوب هستیم؟ این مساله در چها یا پنج ماه آینده مشخص خواهد شد.

" همیشه گفته ام [ به این تیم] اطمینان دارم؛ زیرا احساس می کنم تیم متمرکز است، روحیه خوبی دارد و متحد است. به مرور در حال نشان دادن این مساله هستیم. هنوز چندین کار برای انجام دادن داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۸۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰