loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: قهرمانی جام حذفی ذهن را تهییج می کند
ونگر: قهرمانی جام حذفی ذهن را تهییج می کند

ونگر: قهرمانی جام حذفی ذهن را تهییج می کند

توپچی ها شنبه در ومبلی به مصاف ردینگ خواهند رفت در حالی که مدعی صعود به فینال هستند.

با این حال ونگر می گوید بازیکنانش خود را از پیش برنده نمی دانند.

"شنبه دهمین نیمه نهایی خود را تجربه می کنم و این یعنی ما می دانیم چطور آماده شویم. و می دانیم که این مرحله همیشه فریبنده است.

"برای ما موقعیت خاصی است تا آن را با هواداران تقسیم کنیم و شاد و خوشحال به خانه بازگردیم. سال گذشته در برابر ویگان کار به پنالتی رسید و ما از آن درس گرفتیم. سطح هوشیاری تیم ما بسیار بالا خواهد بود.

"حقیقت این است که قهرمانی فصل قبل در جام حذفی خاطره خوبی است و می تواند ذهن و میل شما را تهییج کند و می خواهیم از این مسئله به نحو مثبتی استفاده کنیم. همچنین به خاطر می آوریم پیش از رسیدن به آنجا بارها به دردسر افتادیم پس ابتدا خود را برای جنگیدن آماده می کنیم.

"وقتی بازی نیمه نهایی در ومبلی را پیش رو دارید مطلقا هوشمندانه نیست که فکر کنید می توانید راحت بازی را برگردانید و برنده شوید.

"از ابتدای فصل به خوبی برای این بازی آماده شده ایم و می دانیم دقیقا با چه چیزی مواجه می شویم. فکر می کنم تیم تمرکز لازم را خواهد داشت.

علیرغم حضور ردینگ در دسته پایین تر ونگر انتظار دارد تیمش با چالشی دشوار مواجه شود.

"آنها بازیکنان زیادی دارند که تجربه حضور در لیگ برتر را دارند. با وجود پوگربنیاک، ماکی، رابسون کانو و مک کلیری آنها پتانسیل هجومی خوبی دارند و همه اینها بازیکنان خطرناکی هستند.

"آنها سبک بسیار موثر و کارآمدی دارند و بارها برای سانتر کردن اقدام می کنند. روی سانتر ها خیلی کارآمد هستند. آنها می توانند در حملات برای ما خطرساز محسوب شوند.

"استیو کلارک تجربه خوبی دارد و بنابراین می داند دقیقا باید چکار کند. مدت زیادی در سطوح بالا کار کرده و می داند دقیقا چه اتفاقی خواهد افتاد. مطمئنم تیمش را به خوبی آماده خواهد کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۲۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰