loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: مدافعان خیلی خوب کار کردند
ونگر: مدافعان خیلی خوب کار کردند

ونگر: مدافعان خیلی خوب کار کردند


توپچی ها در پیروزی ۰-۲ مقابل ویلا در نیمه نخست با گل های جک ویلشر و اولویه ژیرو از حریف پیش افتادند اما پس از دقیقه ۷٦ که کریستین بنتکه یکی از گل ها را جبران کرد تحت فشار شدیدی قرار گرفتند.

با وجود فشار دقایق پایانی تیم میزبان پر مرتساکر و لورن کوشلنی زوج خط دفاعی آرسنال با عملکردی مستحکم کمک بزرگی به کسب این ۳ امتیاز حیاتی کردند.

رئیس پس از این پیروزی اظهار داشت: " باید بگویم که مدافعان مرکزی و خط دفاعیمان ما را در طول آن بازه زمانی دشوار نجات دادند و بسیار خوب کار کردند. از آن بسیار خوشحالم، زمانی که تحت فشار قرار می گیریم می توانیم به خوبی واکنش نشان دهیم.

" به نظرم ما دو نیمه متفاوت داشتیم؛ نیمه اول درمورد بازی کردن و نیمه دوم درمورد مبارزه کردن بود. در نیمه دوم شاید زیادی متحاط بودیم، بازیکنان نمی خواستند به اندازه کافی توپ را نگه دارند و فقط می خواستند به گلزنی ادامه دهند.

" و سپس به ویلا اجازه دادیم تا به بازی برگردد، آن ها روش خود را نیز تغییر دادند، بازی را بسیار مستقیم کردند. یک بازی کاملاً انگلیسی را در نیمه دوم شاهد بودیم و نیمه دوم بیشتر درمورد مبارزه و انسجام بود و ما این فاکتورها را در تیم خود داشتیم، به همین دلیل سه امتیاز را کسب کردیم."

ونگر از بازگشت ژیرو به روند گلزنی پس از بازگشت از بیماری و مصدومیتی که داشت ابراز خوشحالی کرد.

" او برای خود به یک گل نیاز داشت و معتقدم وقتی می خواهید که در تمام طول فصل خوب کار کنید باید مهاجمان مرکزی شما گلزنی کنند.

" این گل برای اعتماد به نفسش خوب است، برای تیم عالی است و نشان می دهد که توانش را بازیافته است. در نیمه دوم مشکلاتی در تمام کنندگی داشت اما حداقل در نیمه اول آماده و سرحال به نظر رسید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰