loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: مشکلی با دست زدن به ترکیب تیم ندارم
ونگر: مشکلی با دست زدن به ترکیب تیم ندارم

ونگر: مشکلی با دست زدن به ترکیب تیم ندارم

 
ونگر در دیدار با هال برای چهارمین بازی متوالی از یک ترکیب یکسان استفاده کرد، اتفاقی که برای نخستین بار از زمان آمدن او به آرسنال در سال 1996 افتاد.
 
آرسنال این فرصت را دارد تا پس از یک دهه، رتبه دوم جدول را کسب کند و ونگر می گوید در این راه، تغییرات در ترکیب تیم تاثیری روی روند تیمی نخواهد داشت.
 
"من می توانم در ترکیب تیم تغییر ایجاد کنم ولی از نظر تاکتیکی ثبات داشته ایم. اعتماد به نفس در تیم بوده است و به همین خاطر اخیرا به ترکیب تیم دست نزده ام.
 
"مشکلی با جابه‌جایی بازیکنان ندارم چون بازیکنانی که در تمرینات حضور دارند، همگی در فرم خیلی خوبی هستند.
 
"برای مثال بازیکنانی مثل تئو ولکات، جک ویلشر و کِیرون گیبس در هفته های اخیر آمادگی کامل نداشتند ولی حالا همگی به فرم بازی رسیده اند. مشکلی وجود ندارد.
 
"احساس می کنیم از نظر ثبات، کیفیت و استحکام پیشرفت کرده ایم. این چیزی است که می خواهیم به آن ادامه دهیم و باور دارم که مهم است تا جای ممکن کار را نزدیک به چلسی تمام کنیم و به این باور برسیم که می توانیم در فصل آینده رقابت کنیم.
 
"سخت است که پیش بینی کنید سایر تیم ها در فصل آینده تا چه اندازه قدرتمند خواهند بود ولی به هر حال شما از دستاورد فصلی که تمام می کنید و قدم های رو به جلویی که بر می دارید، اعتماد به نفس می گیرید. به همین دلیل مهم است که تا پایان فصل ثبات را حفظ کنیم."
 
آرسنال برای 18مین سال متوالی صعودش به لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده است و ونگر از پیشرفت تیم رضایت دارد.
 
"من به این ثبات افتخار می کنم چون حفظ کیفیت در سال ها و روزهای متوالی آسان نیست. برای سال ها باید این کار را با منابع مالیِ اندک تر از آن چیزی که مردم فکر می کردند داریم انجام می دادیم.
 
"مردم این را فراموش می کنند که برای سال ها باید بهترین بازیکنان مان را می فروختیم تا بتوانیم در سطح بالا باقی بمانیم. ولی فکر می کنم امروز از این مانع گذشته ایم و می توانیم مجددا جاه طلبی بالایی داشته باشیم ولی (جلو رفتن با این شیوه) برای سال ها دشوار بود."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۱۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۰۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰