loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: موقع استراحت نیست
ونگر: موقع استراحت نیست

ونگر: موقع استراحت نیست

آرسنال ابتدا با پیروزی برابر لیورپول حاشیه امنیتی 5 امتیازی در لیگ برای خود ایجاد کرد سپس دورتموند را در آلمان برد تا اولین تیم انگلیسی باشد که موفق به انجام این کار شده است.

عملکرد مرتساکر و کوشلنی در قلب خط دفاع از مشخصه های برجسته هفته اخیر بود. ونگر که تحت تاثیر بازی بدون توپ شاگردانش قرار گرفته است میخواهد آن را ادامه دهند.

"در عقب زمین و در دفاعمان پیشرفت زیادی داشته ایم. در دو بازی اخیر خیلی خوب کار کردیم اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

"نمی توانیم چنین نتیجه گیری کنیم که در موقعیتی قرار داریم که می توانیم استراحت کنیم، چیز های زیادی برای بدست آوردن پیش رو داریم. هنوز چیزی نبرده ایم، فقط در دو بازی برنده شده ایم. مهم چیزی است که در انتها بدست می آوریم.

"ضرورت دفاع و تمرکز در دفاع از اولین تا آخرین دقیقه پیشرفت زیادی داشته است. در برابر دورتموند نمی توانستید حس کنید که در لحظه ای از بازی تمکز ما افت کرده باشد. برای اولین بار تمرکز ما از دقیقه اول تا دقیقه آخر در سطح بسیار بالایی قرار داشت.

مرتساکر و کوشلنی به شناخت خوبی از هم رسیده اند و ونگر باور دارد آنها مکمل خوبی برای هم هستند.

"ترکیب آنها جواب داده زیرا هر دو به صورت انفرادی کیفیت و اعتماد به نفس دارند و مکمل هم هستند و هم چنین شاید به این خاطر که کل تیم برای کمک کردن به آنها تمرکز می کند.

"در بازی کمتر عجله می کنیم، دستپاچه نمی شویم و کمی اعتماد به نفس بیشتری داریم و در بازی روز یک شنبه فرصت خوبی داریم تا آن را نشان دهیم.

"سطح اعتماد به نفس دائما ثابت نیست با توجه به نتایج اخیر تیم سطح آن افزایش و کاهش پیدا می کند چون نتایج اخیر ما قوی بوده سطح اعتماد به نفسمان بالا خواهد بود. هم چنین لازم است تعهد و انعطاف پذیری ما نیز در سطح بالایی باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۱۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۷۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰