loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: می خواهیم دکتر جکیل باشیم نه آقای هاید
ونگر: می خواهیم دکتر جکیل باشیم نه آقای هاید

ونگر: می خواهیم دکتر جکیل باشیم نه آقای هاید

آرسنال فصل گذشته در ورزشگاه اتحاد 6-3 مغلوب سیتی شد هر چند آنها دقایق زیادی در جریان بازی بودند اما چند گل پیاپی از من سیتی باعث شد نتیجه برای آنها برجسته تر شود. 

اما شکست های سنگین مقابل لیورپول و چلسی بیشتر شبیه های بازی هایی یک طرفه بودند و ونگر می داند که در این فصل برای چنین بازی هایی باید انعطاف بیشتری داشته باشند.

"من نگران بودم [به خاطر رکورد دفاعی آرسنال مقابل تیم های برتر]. نگران بودم و از تعداد گل هایی که دریافت کردیم شوکه شدم. ما از نطر دفاعی دکتر جکیل و آقای هاید* بودیم. 18 بار دروازه خود را بسته نگه داشتیم اما وقتی هم گل خوردیم اجازه دادیم حریف [به راحتی] به ما گل بزند.

"فکر می کنم این بستگی به اعتماد به نفس دارد. در مجموع دفاع ما دفاع مستحکمی داشتیم اما فرصت خوبی داریم تا آن را بهتر کنیم.

"صادقانه بگویم بازی با من سیتی خیلی مخرب نبود زیرا کار را 10 نفره تمام کردیم و وقتی دوباره بازی را دیدیم 6 یا 7 موقعیت گلزنی داشتیم.

"وقتی 10 نفر در مقابل 11 نفر بودیم من مثل همیشه یک قمار کردم تا شانسی برای برگشت به بازی داشته باشیم اما وقتی به فرصت هایی که ما از دست دادیم نگاه می کنید می بینید که نتیجه مخربی نبوده است. برای ما انچه مخرب بود بازی مقابل لیورپول و چلسی بود.

"در بازی با من سیتی ما چهارشنبه در ناپل بازی کردیم و سپس شنبه ظهر به مصاف من سیتی رفتیم و شانس های زیادی داشتیم. ما از جریان بازی خارج نشدیم و در حقیقت بازی را در 20 دقیقه آخر واگذار کردیم."

* توضیح مترجم: اشاره به داستان دکتر جکیل و مستر هاید/ نکته ای جالبی که به طور تصادفی متوجه شدم سال انتشار این کتاب بود: 1886!!! سال تاسیس باشگاه آرسنال

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۱۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۳۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰