loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: می خواهیم هواداران را امیدوار کنیم
ونگر: می خواهیم هواداران را امیدوار کنیم

ونگر: می خواهیم هواداران را امیدوار کنیم

 
 
توپچی ها تیم آماده لیگ از ابتدای سال میلادی بوده اند اما پس از پیروزی مقابل هال سیتی در ابتدای ماه مه موفق به برد دیگری نشده اند.
 
آرسنال موفق نشده در بازی آخر خانگی خود گل بزند اما ونگر مطمئن است که نمایشی مستحکم در روز یکشنبه به هواداران اطمینان خاطر خواهد بخشید و حضور در جمع سه تیم اول را تضمین خواهد کرد.
 
او می گوید: "این یک هشدار بزرگ است چون یک بازی خانگی در پیش داریم و می خواهیم کار را به پایان برسانیم. می خواهیم فصل را در امارات در اوج به پایان برسانیم و هواداران را راضی و امیدوار به فصل آینده به خانه بفرستیم."
 
"برای کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان بسیار جنگیده ایم، حال می خواهیم از خط پایان بگذریم و کار را تمام کنیم. چیزی که چهارشنبه [مقابل ساندرلند] موفق به انجام آن نشدیم. می خواهیم کار را به شکل راضی کننده ای در روز یکشنبه به پایان برسانیم."
 
"آیا به یک یا دو نفر استراحت می دهم؟ حتما. مهمترین چیز برای من پیروزی در روز یکشنبه است. در رختکن به اندازه کافی تجربه داریم که بدانیم موضوع اساسی رقابت بعدی است."
 
یک امتیاز دیگر مقام سوم - بالاترین در سه فصل گذشته - آرسنال را تضمین خواهد کرد و ونگر لحظه مورد علاقه اش از این فصل به یاد ماندنی را بازگو کرده است.
 
او می گوید: "برای ما شاید زمانی بود که در بازی مهم خارج از خانه منچستر سیتی را بردیم. لحظه مهمی بود. همچنین عملکرد خوبی که در خانه مقابل لیورپول داشتیم. به طور کلی تداومی که از ابتدای ژانویه نشان داده ایم [مثبت بوده است]. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۱
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۶۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰