loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: می‌توانید امواج مثبت را حس کنید
ونگر: می‌توانید امواج مثبت را حس کنید

ونگر: می‌توانید امواج مثبت را حس کنید

 
آرسنال با پیروزی برابر نیوکاسل و با توجه به تساوی لستر 2 امتیاز از این تیم در صدر جدول پیش افتاد.
 
البته توپچی‌ها در شکستن سد نیوکاسل به زحمت افتادند ولی ونگر معتقد است عبور از این تنگناها نشان می‌دهد آرسنال تا چه اندازه از نظر فیزیکی و ذهنی قوی است.
 
"فکر می‌کنم اکنون از تمام تیم‌هایی که پس از ورود به استادیوم جدید داشتیم باتجربه‌تر هستیم. وقتی روز روز ما باشد، می‌توانیم هر تیمی را اذیت کنیم ولی (اگر روز ما نباشد) باید به سختی تلاش کنیم و شرایط دشوار خواهد بود - در این صورت اوضاع متفاوتی خواهیم داشت.
 
"حالا تیم تجربه دارد، کیفیت نگرش بازیکنان بالا است و همیشه کاریزما دارد. اگر به تیم به عنوان یک گروه نگاه کنید، مانند یک شخص خواهد بود و اگر به تیم‌تان مانند یک شخص نگاه کنید و امواجی که دارد را در نظر بگیرید، خواهید فهمید که امواج مثبت هستند یا منفی.
 
"در یک بازی مانند نیوکاسل، شما جنبه‌های متفاوتی از تیم‌تان را می‌بینید. بیشترین توجه را بُعد ذهنی تیم به خودش جلب می‌کند چون می‌جنگید، عصبی و دستپاچه نمی‌شوید و منتظر شانس مناسب می‌مانید. در بازی برابر نیوکاسل بیشتر از این جبنه‌ها مورد آزمون قرار گرفتیم تا نوع فوتبالی که بازی کردیم.
 
"همچنین باور دارم سازماندهی همه بازیکنان پیشرفت کرده است. چیزی که حتی بیشتر از این شما را شگفت زده می‌کند این است که با وجود اینکه تیم ماهیت تکنیکی دارد، در 20 دقیقه پایانی بازی فیزیکی را برنده می‌شود. دیگر ضعفی در این زمینه وجود ندارد.
 
"وقتی حمله می‌کنید، تیم مقابل همیشه این فرصت را دارد که ضدحمله بزند و شما را مغلوب کند. به بازیکنانی که مقابل شما قرار می‌گیرند نگاه کنید. همواره این کیفیت را دارند که وقتی شما حمله می‌کنید در ضدحمله کار شما را یکسره کنند. این چیز جدیدی است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۱۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰