loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: نباید به برایتون فرصت دهیم
ونگر: نباید به برایتون فرصت دهیم

ونگر: نباید به برایتون فرصت دهیم


این باشگاه لیگ چمپیونشیپ انگلستان فصل سختی را داشته است اما اخیراً تحت هدایت کریس هاتن فرم خودش را پیدا کرده است. آن ها در چهار بازی تحت هدایت این سرمربی سه بازی را برده اند.

ونگر تایید کردن احتمال بازی کردن مسوت اوزیل در استادیوم آمکس وجود دارد اما بیشتر توجه توپچی ها روی مهاجم مرغان دریایی(لقب برایتون) ژوائو تکسیرا می باشد.

"ما نباید به مهاجمان آن ها فرصت دهیم. در این جام شما باید از آغاز آماده باشید و مردم همیشه دوست دارند شما را سورپرایز کنند اگر آماده نباشید."

"خیلی سخت است مقابل تیمی که در چمپیونشیپ قرار دارد دور از خانه بازی کنید. به یاد دارم دو سال پیش بازی بسیار سختی مقابل تیم تحت هدایت گوستاوو پویت داشتیم. ما نیاز به تلاش بسیاری داریم تا با نتیجه ی خوبی برگردیم."

"کریس هاتن تجربه ی خود را در اختیار آن ها قرار خواهد داد. او می داند چگونه یک تیم را برای چنین مسابقه ای آماده کند. برای ما مبارزه این است که با روحیه ی بالا ظاهر شویم و نشان دهیم که در روش بازیمان ثابت قدم هستیم."

"در جام حذفی ، خدا می داند چه اتفاقی می افتد. ما می دانیم که چالش بزرگی برایمان خواهد بود که آن جا برویم و با نتیجه ی خوبی برگردیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰