loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: نباید خودمان را ببازیم
ونگر: نباید خودمان را ببازیم

ونگر: نباید خودمان را ببازیم

 

توپچی‌ها هفته قبل متحمل یک شکست غیرمنتظره در لیگ قهرمانان شدند اما در اخیرا در لیگ انگلیس فرم خوبی داشته‌اند و سه بازی از چهار بازی قبلی خود را برده‌اند. 
 
ونگر می‌گوید: «هیچ دلیلی نمی‌بینم که چرا باید خودمان را ببازیم.»
 
«ما سه چهار نتیجه‌ی خوب در هفته‌های اخیر لیگ انگلیس داشته‌ایم. بله، در لیگ قهرمانان شکست خوردیم، باید آن را هم تحلیل کنیم. شکست، ناامیدکننده بود، اما در کل هر رقابتی متفاوت است، باید به هر مسابقه‌ای با نگرش و ذهنیتی مخصوص قدم بگذاریم و باید از آن چه که در خانه‌ی لستر انجام دادیم انگیزه بگیریم.»
 
«اگر من الان بگویم که ما سه امتیاز ار یونایتد عقبیم و با آن‌ها در خانه بازی داریم و من باور ندارم که می‌توانیم قهرمان لیگ شویم، آن وقت شما رسانه‌ها به من چه می‌گویید؟ مرا تکه‌تکه خواهید کرد.»
 
ونگر همچنین امیدوار است که نقاط ضعف سه‌شنبه شب را برطرف کند، جایی که المپیاکوس دومین شکست متوالی را در لیگ قهرمانان برای آرسنال رقم زد.
 
«نگران‌کننده است، چون وقتی قبول می‌کنید که یک بازی را شروع کنید باید قبول کنید که ممکن است ببازید.»
 
«من این‌طور نمی‌گویم که ما در دو شکستمان دست پایین را داشته‌ایم. ما در مقابل دو تیم بازی کردیم که از اول برتری ما را پذیرفته بودند (و دفاعی بازی کردند).»
 
«اگر فوتبالی تهاجمی را به نمایش بگذارید و ببازید، همه به شما حمله‌ور خواهند شد. اما اگر در 10 مسابقه واقعا بازی نکنید و تیم را عقب بکشید، آن‌گاه شما خوابتان خوهاد برد و همه می‌پرسند "پس چرا حمله نمی‌کنید؟" .»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۱۱
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰