loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: نمی‌خواهم دوران طلایی تئو را از دست بدهم
ونگر: نمی‌خواهم دوران طلایی تئو را از دست بدهم

ونگر: نمی‌خواهم دوران طلایی تئو را از دست بدهم

 
تئو پس از بازگشت از مصدومیت طولانی مدت، به دلیل فرم خوب الکسیس سانچز و آرون رمزی نتوانسته جایی در ترکیب ثابت توپچی ها پیدا کند.
 
ژیرو هم به عنوان مهاجم نوک عملکرد خوبی داشته و نوبت به ولکات نرسیده است. با وجود این ونگر معتقد است برای تبدیل شدن تئو به یک مهاجم تمام عیار، هنوز دیر نشده است.
 
"وقتی 17 ساله بود او را از ساوتهمپتون خریدم چون به کیفیت تمام کنندگی او باور دارم و همچنین به زمان‌بندی هوشمندانه فرارهای او.
 
"او اکنون در بهترین سن است. 26 تا 32 سالگی برای یک مهاجم بهترین سن است و من نمی خواهم این دوران طلایی او را از دست بدهم.
 
"فکر می کنم پست او در نهایت مهاجم خواهد بود. من با او در هر دو پست مهاجم و وینگ کار کرده ام. کیفیت فرارهای او با سرعتی که دارد فوق العاده است. وقتی جوان‌تر بود در زدن ضربات نهایی عجله می کرد ولی حالا تمام کننده خوبی است.
 
"او می تواند به مهاجم تبدیل شود. او طبیعت بازی در این پست را دارد با کیفیت هایی متفاوت. برای مثال الیویه ژیرو بُعد فیزیکی دارد و پشت به دروازه می تواند ضربات سر اول را بزند. تئو بیشتر یک دونده است که پشت مدافعان فرار می کند.
 
"او باشگاه را دوست دارد و فکر می کنم می خواهد بماند. در بین بازیکنان فعلی تیم، او بیشترین بازی را برای ما انجام داده است. (در مجموعه فعلی) هیچکس تعداد بازی بیشتری نسبت به تئو ندارد. فکر می کنم 202 بازی برای ما انجام داده و این یعنی او جزئی از ما است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۲۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۸۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰