loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر نگران فشار بیش از حد روی چمبرلین
ونگر نگران فشار بیش از حد روی چمبرلین

ونگر نگران فشار بیش از حد روی چمبرلین



او میگوید:این همان اتفاقی است که برای ما در مورد ویلشر در سال گذشته افتاد.
در آغاز فصل فکر میکردید من می خواهم از او در 20 یا 25 بازی استفاده کنم اما وقتی آنها عملکرد فوق العاده ای به نمایش می گذارند 45 بازی انجام می دهند و به تیم ملی دعوت می شوند و سپس مصدوم میشوند.

این برای مربی بسیار دشوار است چون مردم بسیار سریع نوع تاثیر گذاری بازیکن را درک می کنند و شما می خواهید پیروز مسابقه باشید بنا براین به بازیکن بازی می دهید.

نمیدانم کجا دیدم اما 70 در صد از بازیکنانی که خیلی زود بازی میکنند در بسیاری از بازیها دچار استرس و مصدومیت میشوند چونکه در انگلیس شدت بازیها بسیار بالاست.


من نمیگویم او نباید پاداش بازیهای خوبش را بگیرد اما او باید بین تلاش و اعتماد به نفسش تعادل ایجاد کند و این برای او زود نیست و نباید زیاد به اوفشار وارد کنیم.

والکات بدون انجام دادن حتی یک بازی در لیگ به جام جهانی رفت.پس اون کمی جوانتر بود چون او 17 سالش بود.در حالی که من بعد از آن احساس کردم روی فشار وجو دارد.چونکه هیچ کس او را ندیده بود.
او در جام جهانی بازی نکرد و هنگامی که برگشت مردم گفتند خوب، او در جام جهانی بوده است و او قابلیت خاصی برای ارائه کردن دارد.اما حالا میبینید والکات در حال پیشرفت کردن است.
نمی خواهم تئو را مقایسه کنم با الکس اما تنها چیزی برای گفتن وجو دارد این است که چمبرلین یک فصل کامل در لیگ دسته اول بازی کرده استو و به خوبی آن را گذرانده است
او چند بار از ناحیه مچ پا مصدوم شد.او 18 سال سن دارد اما تئو وقتی به اینجا آمد 16-17 سال داشت پس او کمی مسن تراز والکات است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۸۶۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰